54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Wat ontzettend rot dat je door hetzelfde gaat… ik hoop zo dat ze er bij ons ...
Pff… momenteel super veel bloedverlies. Ik vrees voor het ergste.. voel me opeens ook niet meer zwanger.. heel apart dit gevoel. Hmmpf… mijn vorige echo was afgelopen dinsdag… en mn volgende maandag… Hoe gaat het met jou? Hopelijk gaat het goed 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op lia2

Pff… momenteel super veel bloedverlies. Ik vrees voor het ergste.. voel me ...
Ach nee meid, zo ontzettend rot en verdrietig voor jou dat je dit moet doormaken 😢 ik hoop voor je dat je er toch naast zit en zo niet dat je het een beetje een plekje kan gaan geven komende tijd🙏🏻 Met mij gaat het naar omstandigheden wel goed. Ik verlies eigenlijk elke dag bloed, maar nooit echt veel of helderrood. Gister kwam het er wel in de buurt qua kleur dus toen was ik ook bang dat het door ging zetten, maar nu weer duidelijker oud bloed. Merk dat ik het mentaal wel echt pittig vind, omdat ik zo graag wil hopen maar dat in onze situatie wel extra lastig is.

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Ach nee meid, zo ontzettend rot en verdrietig voor jou dat je dit moet door ...
Het is wat het is… helaas… ik denk ook vaak; “het moest zo zijn”. Zo sta ik met alles in het leven eigenlijk… we proberen gewoon weer ❤️ het komt wel goed. En ben super geblessed met mn zoontje van 3 jaar. Het komt allemaal wel.. alles op z’n tijd 🙏🏻. Als het nu niet is… dan misschien wel de volgende keer🙏🏻 Ik duim voor je dat het goed gaat, en dat het onschuldig is. Dat wachten is echt zenuwslopend. In ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst!!🙏🏻❤️

2 maanden geleden

Reactie op lia2

Het is wat het is… helaas… ik denk ook vaak; “het moest zo zijn”. Zo sta ik ...
Wat knap dat je er zo in kan staan! Heel veel respect voor! Dankjewel, ik duim en hoop met je mee. Ook voor jou voor nu of voor de toekomst 🤞🏻🍀

2 maanden geleden

Reactie op lia2

Het is wat het is… helaas… ik denk ook vaak; “het moest zo zijn”. Zo sta ik ...
Heel veel succes vandaag met je echo!

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Heel veel succes vandaag met je echo!
Ah dankjewel, super lief!!Vanavond om 20:30 uur.. 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op lia2

Ah dankjewel, super lief!!Vanavond om 20:30 uur.. 🙏🏻
Heel veel succes! Ik zit denk ik in het zelfde schuitje als jij; net enorme bloedverlies gehad, een hele bups in 1x. Ik hoor graag hoe je echo was en ik duim enorm voor je🍀🙏

2 maanden geleden

Oh wat ben ik toch zenuwachtig🥺 vorige week maandag goede echo gehad, diezelfde dag 's avonds flinke bruine afscheiding. De ochtend erna (dus vorige week dinsdag) en extra echo daardoor gehad. Er zat een leeg vruchtzakje (nu hematoom genoemd door de VK) naast het gelukkig toen nog gezonde kindje. Heel de week bruine afscheiding gehad. Veel ook. Soms ook met rood erbij. Elke keer schrik ik weer, hoewel ik elke keer weet dat het de hematoom is. 🍀🙏 Donderdag nog telefonisch contact gehad met de VK. De hematoom zou ver genoeg van het vruchtje zitten waardoor ik niet per se meer risico zou hebben op een miskraam. 🙏 Vanmiddag 14.45u vanuit het niks een flinke dosis bloedverlies. Zonder stolsels. Meteen VK gebeld. Morgenochtend spoedecho (pfff eerst deze avond en nacht zien door te komen...🥺). Zeiden ze aan de telefoon dat ik plat moet liggen en heel rustig aan moet doen vandaag omdat de hematoom waarschijnlijk deze bloeding veroorzaakt en het vruchtje mee eruit zou kunnen vloeien. Ik gaf aan dat ze vorige week zeiden dat het hematoom geen extra risico zou geven op een miskraam omdat het er ver vanaf zou liggen. Deze VK gaf aan dat in mijn stadium van zwangerschap (8.4 weken) de baarmoeder nog zó klein is dat dit wél extra risico's kan hebben. Ik ben verward en angstig tegelijk. Ik durf niet op te staan om eten op te warmen of te plassen (net wel gedaan maar wel met veel angst en tranen een vriendin aan de lijn gehad). Mijn vriend heeft nachtdienst op zijn werk. Van 16u Vanmiddag tot morgenmiddag 12.30u van huis. Familie kan ik wel bellen indien nodig maar ik vind het behooooorlijk spannend. 🙏 Ik ga vanacht op de bank slapen omdat ik dan geen trap op hoef te lopen en ik de wc in de buurt heb. Zo frustrerend want ik wil zo graag een geruststelling en goed nieuws maar ik weet echt niet wat er komen gaat🥲

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Heel veel succes! Ik zit denk ik in het zelfde schuitje als jij; net enorme ...
De baarmoeder was leeg… had ik zelf ook al verwacht vanwege alle bloedingen en ik voelde me opeens helemaal niet meer zwanger 😓😢 Hoe moeilijk ook, life goes on, en we zijn super gezegend met onze zoon! 🙏🏻❤️ we blijven proberen. Na regen komt zonneschijn, toch?😄 Pff…. Wat ontzettend vervelend voor je……. Ik duim voor je dat het gewoon wat onschuldigs is. Het wachten duurt vast heel lang. Wanneer heb je een echo? Doe rustig aan meid! En vooral rusten. 🍀

2 maanden geleden

Reactie op lia2

De baarmoeder was leeg… had ik zelf ook al verwacht vanwege alle bloedingen ...
Ach wat een vervelend nieuws zeg, heel veel sterkte🙏🥺🍀 En dat zeg je heel mooi, hopelijk lukt het jullie snel weer om zwanger te worden🙏 En superlief dank je wel...🍀🙏 Ik heb de echo gelukkig straks om 09.00u🙏

2 maanden geleden

Reactie op lia2

De baarmoeder was leeg… had ik zelf ook al verwacht vanwege alle bloedingen ...
Heel veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op lia2

De baarmoeder was leeg… had ik zelf ook al verwacht vanwege alle bloedingen ...
Hele dikke knuffel en heel veel sterkte ❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Oh wat ben ik toch zenuwachtig🥺 vorige week maandag goede echo gehad, diez ...
Och meid, wat heb jij een zware nacht gehad zo in je eentje. Ik duim heel erg voor je 🤞🏻🍀

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Och meid, wat heb jij een zware nacht gehad zo in je eentje. Ik duim heel e ...
Ah wat superlief heel erg bedankt!🙏 Pff ja ik had ook nog op de bank geslapen vanacht, ik durfde zo weinig te bewegen. De echo was gelukkig goed❤️ Je zag vanaf de hematoom een bloedstroompje naar beneden gaan richting de "uitgang". Daar komen mijn bloedingen nu vandaan. Rakelings langs het kindje. Maar het zou geen extra risico's hebben zei de VK. Deze VK sprak de VK van gisteren enorm tegen. Waar de VK van gisteren aangaf dat door de bloeding het kindje mee naar buiten kon vloeien en ik niks anders mocht doen dat plat liggen, gaf de VK van vandaag aan dat dat écht niet kan in mijn geval en ik lekker mijn ding moet blijven doen. Waar de VK vorige week aangaf dat de hematoom eerder een leeg vruchtzakje (dus ooit een 2e kindje) geweest had kunnen zijn, gaf de VK vandaag aan dat het écht geen leeg vruchtzakje is maar een bloedvaatje als hematoom die veel zwangere vrouwen schijnen te hebben. Heel verwarrend allemaal. Van stressvolle berichten van de VK naar opeens super geruststellende berichten van de VK🍀🙏❤️ Hopelijk kan ik andere zwangere moeders in deze app geruststellen met wat ik vandaag te horen kreeg🍀

2 maanden geleden

Pff ik zit sinds vanochtend in hetzelfde schuitje. Had opeens wat buikkrampen, en rood bloedverlies (best wel wat) plus een klein stolsel. Dus ik dacht dit is nu helemaal mis. Ik mocht gelukkig meteen vandaag een echo doen, en daar zie ik nog een baby met kloppend hartje bewegen (met juiste groei). Maar ook een bloeding in de baarmoeder. Verloskundige zegt dat het nog geen miskraam is, en het twee kanten op kan gaan. Ik vind dit echt een verschrikkelijke tijd 🥲.

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Ah wat superlief heel erg bedankt!🙏 Pff ja ik had ook nog op de bank gesla ...
Wat ontzettend fijn nieuws! Heel blij voor je, hopelijk kan je nu wat stress laten varen. Dankjewel dat je je verhaal hebt gedeeld ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Maureensays

Pff ik zit sinds vanochtend in hetzelfde schuitje. Had opeens wat buikkramp ...
Wat schrikken zeg. Wel fijn dat nu alles goed leek met de baby. Mag je binnenkort terugkomen voor een echo? Ik duim voor je 🍀🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Ah wat superlief heel erg bedankt!🙏 Pff ja ik had ook nog op de bank gesla ...
Ah wat goed nieuws zeg!! Ben super blij voor je!! 🙏🏻🙏🏻 Geniet ervan! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Maureensays

Pff ik zit sinds vanochtend in hetzelfde schuitje. Had opeens wat buikkramp ...
Ojee, dat is erg vervelend… 🙏🏻 positief blijven, hopelijk komt het goed! Ik duim voor je🌺

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Wat schrikken zeg. Wel fijn dat nu alles goed leek met de baby. Mag je binn ...
Moet nu even kijken of de bloeding erger wordt of niet. Voor nu is het ookgestopt maar voel wel buikkrampen weer. Maar ik blijf hoopvol✌️ 21 augustus mag ik pas weer. Dus even afwachten! Jullie ook succes allemaal❤️