54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Maureensays

Moet nu even kijken of de bloeding erger wordt of niet. Voor nu is het ookg ...
Heel spannend. Hopelijk goed nieuws dan!

2 maanden geleden

Had vanochtend, na twee vreselijke weken wachten, eindelijk mijn volgende echo. Helaas is het vruchtje niet gegroeid en is het hartje gestopt met kloppen 😭 morgen langs de gynaecoloog om het vervolg te bespreken. Ik vind het lastig om positief te blijven naar de toekomst. Heb ook al een bbz gehad en ben met hulp van het ziekenhuis zwanger geworden. Ik weet dat de kans dat het alsnog ooit goed gaat heel groot is, maar merk dat de weg er naartoe steeds lastiger word…

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Had vanochtend, na twee vreselijke weken wachten, eindelijk mijn volgende e ...
Wat ontzettend verdrietig zeg 😔💔 wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat de toekomst je alsnog een mooie zwangerschap mag gunnen..

2 maanden geleden

Reactie op Maureensays

Wat ontzettend verdrietig zeg 😔💔 wens je heel veel sterkte toe, en hoop d ...
Dankjewel ❤️

2 maanden geleden

Dat is heel verdrietig, leef met je mee. Ik ben in mei ook geopereerd ivm Bbz waarbij eileider is verwijderd. Nu was ik ook 9 wkn zwanger, met idd een hematoom in de baarmoeder, hebben een kloppend hartje gezien met 7 wkn maar schijnbaar is het net na die echo ook gestopt met groeien. Ik wens je veel sterkte. Ik heb ook de gedachte dat zwanger op latere leeftijd (ik ben 39 jr) toch wat lastiger is. Maar we kunnen het ook omdraaien. We zijn zwanger geraakt en kloppend hartje gezien. Dus het kan allemaal wel.

2 maanden geleden

Reactie op Schaapje85

Dat is heel verdrietig, leef met je mee. Ik ben in mei ook geopereerd ivm B ...
Wat naar dat je hetzelfde hebt meegemaakt. Ook zo dicht op elkaar nog zeg.. maar inderdaad, wat je zegt daar probeer ik me aan vast te houden. Heel veel sterkte komende tijd 😘

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Had vanochtend, na twee vreselijke weken wachten, eindelijk mijn volgende e ...
Onee…… wat erg voor je/jullie🥺 heel veel sterkte!! 🌹 ik duim voor je dat je in de toekomst een goede zwangerschap zal krijgen 🙏🏻🙏🏻 sterkte meid!

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Wat naar dat je hetzelfde hebt meegemaakt. Ook zo dicht op elkaar nog zeg.. ...
Jij ook hee veell sterkte 😘. Het komt goed 🍀

2 maanden geleden

Reactie op lia2

Onee…… wat erg voor je/jullie🥺 heel veel sterkte!! 🌹 ik duim voor je dat ...
Dankjewel ❤️ ik duim ook voor jou voor de toekomst! 🍀🤞🏻

één maand geleden

Hoihoi! Zijn er nog meer mensen die zoveel last hebben van een hematoom? Ik ben 11 weken en ook al gaat het met het kindje goed is het heel onzeker🥲🥺 Zon spannende periode ❤️

één maand geleden

Reactie op FenM2425

Hoihoi! Zijn er nog meer mensen die zoveel last hebben van een hematoom? Ik ...
*nog steeds last hebben van

één maand geleden

Reactie op FenM2425

Hoihoi! Zijn er nog meer mensen die zoveel last hebben van een hematoom? Ik ...
Hoelang heb je er last van en hoeveel weken ben je nu

één maand geleden

Reactie op FenM2425

Hoihoi! Zijn er nog meer mensen die zoveel last hebben van een hematoom? Ik ...
Helaas heb ik ook een hematoom.. in week 8 kwam ik hierachter met de echo, bij 8+3 extreem veel bloedverlies gehad voor 2 dagen dus ik dacht het is klaar.. gelukkig groeit mn kindje wel door. Nu 9+6 en alleen nog wat lichtbruin bloedverlies. Helaas zit het hematoom er nog wel en is net zo groot als het vruchtje.. Dus het blijft afwachten en dat blijft spannend..🥺