Hi allemaal, waarschijnlijk is dit niet het meest besproken onderwerp, want ik kan er niet zoveel over vinden. Maar wel een belangrijke en eentje waar ik tegenaan loop. Vandaar dit nieuwe topic.
Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die in de beginfase van de zwangerschap een lastige periode doormaken met hun partner. Het klinkt heel hard en onaardig, maar ik heb soms het gevoel dat HIJ de zwangere is, in plaats van ik.
Mijn zwangerschapskwaaltjes worden veelal als negatief gezien en het lijkt wel of ik niks goed kan doen in zijn ogen . Alles wordt een discussie en hij zit enorm in de slachtofferrol. Terwijl ik juist zijn steun wel kan gebruiken op dit moment.
Verder snap ik uiteraard dat het emotioneel ook een hoop met hem doet. En dat mag er ook absoluut zijn. Maar constant ben ik de boeman lijkt het wel.
Wellicht zijn mijn zwangerschapshormomen meer aanwezig dat ik denk en ben ik ook een enorme secreet op dit moment ;). Maar naar mijn idee gedraag ik me niet echt anders dan normaal. Behalve dat ik soms aangeef: “Oh ik ben zo misselijk nu” of “pfff ik ben moe”.
Vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen. Is dit normaal? Komt dit vaker voor? En is er gewoon niet zoveel over te lezen omdat het vaak tussen 4 muren blijft. Alle verhalen zijn welkom! Alvast bedankt.