7 Reacties

2 maanden geleden

Toevoeging: ik heb al ontzettend last van mijn hormonen, dit is denk ik ook wel een grote reden van mijn twijfel..

2 maanden geleden

Ik ben ook onverwachts zwanger van 3e kindje, ook heel spannend. Vader van deze baby wilt geen kinderen meer, maar toch per ongeluk zwanger geraakt. Hou me voet bij stuk om deze kleine te houden en dan maar alleen en toen. Dochter is 9 en zoon wordt eind september 7, zal wel weer wennen zijn en alles weer opnieuw begint. Hoe lang ben je nu zwanger? Als je gevoel aan geeft misschien spijt te hebben, ga ervoor, komt wel goed 😘

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Ongepland zwanger van de 3e kort na de bevalling van mijn dochter. Die is nu 4 maanden en ben bijna 10 weken zwanger. Mijn en ik wilde allebei nooit een 3e. En toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben wilde mijn man ook dat ik het weg zou halen. Ik heb alle opties bekeken en kwam erop dat ik het kindje wil houden. Want weghalen zou ik enorm spijt van krijgen. Maar toch begin ik steeds meer te twijfelen of dit wel de goede keus is. Ik heb veel last van vermoeidheid en misselijkheid en het is enorm zwaar met een peuter en een baby. Mijn vorige zwangerschappen waren ook erg hobbelig met alle kwaaltjes, maar dat kon ik nog goed relativeren en makkelijker accepteren, omdat ik daar bewust voor heb gekozen. En ik merk dat ik het nu mentaal toch ook wel erg moeilijk vind, omdat ik er nu niet voor heb gekozen en toch door alle ellende heen moet. Ook denk ik aan wat als ik straks tegen het einde loop en hoogzwanger voor een baby moet zorgen, want mijn dochter zal nog geen 1 zijn als dit kindje geboren wordt. Ook hoe gaan wij het in goesnaam doen met 3 kinderen? We hebben thuis wel de ruimte voor 3 kinderen, maar moeten echt heel veel doen om een extra kamertje te creeen en waarschijnlijk moeten we een nieuwe auto aanschaffen. Ik heb zelf ook geen auto en doe alles op de fiets. Dus ik zal zelf ook een auto moeten gaan regelen om 3 kinderen te kunnen gaan vervoeren. Want 2 kan nog op de fiets, maar 3 niet😅 Kortom heel veel twijfels!

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik heb hetzelfde. Ongepland zwanger van de 3e kort na de bevalling van mi ...
3 kan prima hoor. Als er budget is een bakfiets bijvoorbeeld. Of zon wagentje achter je fiets. Die heb ik. Ik heb ook geen rijbewijs en kan die ook helaas nooit halen, dus alles op de fiets hier. 2 in zon karretje en 1 in een zitje wellicht. Je moet wat... Hier ook ongepland zwanger van de 3e. Baby is 7 maanden en die in mijn buik rond de 6/7 weken. Maar alles komt goed.

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik heb hetzelfde. Ongepland zwanger van de 3e kort na de bevalling van mi ...
Ik snap dat je twijfels hebt. Maar weet zeker dat het goed komt, je bent niet alleen

2 maanden geleden

Hier ook onverwacht, zwanger van de 3e. 2 dagen voor de positieve test besloten dat we nog 2 jaar zouden wachten tot we een beslissing namen of er nog een 3e zou komen. Ik zou wel graag een 3e willen, maar mijn man vind de babyperiode zo onwijs heftig. Onze oudste is nu 2,5. Het was voor ons ook een lastige beslissing, gedacht aan abortus. Maar ik weet bijna zeker dat ik daar vroeg of laat spijt van ga krijgen. Nu 4 weken verder en enorm blij met de beslissing het te houden. Het wordt pittig, maar dan denk ik maar: we hebben het goed voor elkaar en we kunnen het kindje van alles bieden, inclusief alle liefde die het nodig zal hebben❤️ Ook mijn man is van de schrik bekomen en zietde komst van de 3e steeds zonniger in.

2 maanden geleden

Dankjewel voor jullie reacties😘Wat fijn om te lezen om niet alleen te zijn. Ik ben 6,5 weken zwanger. Hopelijk draait je man nog bij! Denk ook echt wel dat het even pittig gaat worden maar heb ondertussen ook weer gelezen dat van 1 naar 2 heftiger is en dat hebben we allemaal gehad hihi. Denk dat een bakfiets een goede hulp kan zijn! Alles komt goed! 💖