6 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit precies het zelfde ik ben nu 6+4 heb wel echt last gehad van krampen in me buik maar dat is allemaal ook weg me buik is wel nog opgezet ik had vandaag wel toen ik moest niezen een hele harde steek die gelijk daarna weer verdween ik heb vrijdag de eerste echo ben ook zo zenuwachtig

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik ben nu 6weken (als het goed is..) en ik had eerst krampen en misselijk en nu niks meer... is dat een slecht voorteken? Zijn een kenmerken voor een niet goed lopende zwangerschap?

3 maanden geleden

Reactie op lovelifexx

Ik heb dit precies het zelfde ik ben nu 6+4 heb wel echt last gehad van kr ...
Die steek na het niezen herken ik. Die heb ik altijd! Maar ik heb idd ook geen kwaaltjes meer. Ik lees het enorm veel op dit forum dus ik denk dat dat normaal is. Ik ben nu 5+6 😊 Ik probeer mezelf toch wat gerust te stellen aangezien ik het overal lees.

3 maanden geleden

Ik ben bijna 8 weken zwanger en heb ook amper klachten alleen wat gevoelige borsten het zegt niks over wel of geen klachten hebben hoor en wellicht komt het nog bij je dus geen zorgen

3 maanden geleden

Reactie op lovelifexx

Ik heb dit precies het zelfde ik ben nu 6+4 heb wel echt last gehad van kr ...
Spannend! Laat het maar snel zover zijn..

3 maanden geleden

Reactie op BabyvanVelzen

Herkenbaar! Ik ben nu 6weken (als het goed is..) en ik had eerst krampen en ...
Ben daar ook wat onzeker over.. snap je gevoel. Hopenlijk snel een eerste goede echo!