5 Reacties

2 maanden geleden

Mijn tante heeft dit gehad, ging naar het ziekenhuis om de miskraam op te wekken. In het ziekenhuis nog even besloten om een echo te maken. Op de echo bleek alles goed te zijn. Gynaecoloog zei moet even een collega er bij halen. Collega er bij gehaald alles nogmaals bekeken. En mijn tante mocht weer naar huis. Inmiddels is het kind nu 17 jaar ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kdija

Mijn tante heeft dit gehad, ging naar het ziekenhuis om de miskraam op te w ...
Wat zal ze geschrokken zijn toen het toch wel goed bleek te zijn!!

2 maanden geleden

Reactie op jjvdb

Wat zal ze geschrokken zijn toen het toch wel goed bleek te zijn!!
Ja heel erg geschrokken, maar ook hartstikke blij.

2 maanden geleden

Bij de eerste echo waarbij ik zwanger was van mijn dochter, kreeg ik te horen dat het 100% zeker een miskraam was. Dit was bij de fertiliteitskliniek. Er werd zelfs gesproken over de mogelijkheid dat het heel misschien een mola zwangerschap kon zijn. In het ziekenhuis hebben we de mogelijkheden besproken (daarvoor ook nog een miskraam gehad dus we kenden het klappen van de zweep). Vervolgens kwam de echo om te kijken wat het beste vervolg zou zijn en toen bleek er een gezond vruchtje met kloppend hartje te zijn. De opluchting was voor ons de grootste emotie. Fouten maken is helaas menselijk en we zijn maar gewoon doorgegaan (wel bij de verloskundigenpraktijk, want vervolg bij de kliniek was sowieso niet nodig). In jouw geval zou ik zeker het gesprek met de verloskundige aangaan en als je het vertrouwen niet terugkrijgt zou je altijd nog naar een andere kunnen gaan.

2 maanden geleden

Súper fijn natuurlijk dat het toch goed is, maar wat een vreselijke week moet jij hebben gehad! Om eerlijk te zijn zou ik direct een andere verloskundige zoeken en bij deze duidelijk laten weten dat je er geen vertrouwen in hebt en daarom overstapt.