7 Reacties

17 dagen geleden

Rens vonden we trouwens ook prachtig

17 dagen geleden

Reactie op Emy196

Rens vonden we trouwens ook prachtig
Heehoi! Ik vind de namen zelf totaal niet op elkaar lijken, ook qua uitspraak niet. Alleen ben ik wel van mening dat als jullie de naam daar nu al aan linken en bang zijn dat je dit blijft doen en je dit liever niet wilt, je beter opzoek kan gaan naar een andere naam. Ik vind het zelf wel een super leuke naam! 🤗🤗

16 dagen geleden

Ik had een ex die afgekort werd naar jef en was in het begin dat de naam van mijn zoontje (Sef) me er aan zoy herinneren of er teveel op zou lijken maar echt nog nooit een seconde aan gedacht sinds hij er is 🥰!! Succes met het kiezen!

16 dagen geleden

Dankjewel voor het meedenken. We hebben nog even de tijd 😉

16 dagen geleden

Misschien vinden jullie Enzo ook leuk? Dan ben je deze zorg kwijt. Ik vind Rene en Renzo wel verschillend, maar met het verhaal van Rosan erbij snap ik wel dat je je zorgen maakt of je er geen vragen over zal krijgen. Succes met kiezen!

15 dagen geleden

Reactie op Neintjelief

Misschien vinden jullie Enzo ook leuk? Dan ben je deze zorg kwijt. Ik vind ...
Dankjewel! Enzo vinden we ook leuk inderdaad maar lijkt dan toch iets te missen... maar staat zeker op het lijstje!

3 dagen geleden

Mijn broertje heet Marcel. Onze zoon Martin. We hadden er niet eens bij stilgestaan totdat iemand het een maand na de geboorte aan ons vroeg van; is hij (gedeeltelijk) vernoemd (ook omdat de naam wat "ouderwets" is)? En toen, ohja de eerste 3 letters zinn hetzelfde!