8 Reacties

2 maanden geleden

Bij onze praktijk heb je ook vaak een ander gezicht. Zeker later in de zwangerschap bij de controles. Bij ons doen ze dat, zodat je bij de bevalling/ of bij de controles na de bevalling geen vreemd gezicht ziet.

2 maanden geleden

Bij mijn praktijk wordt je bewust bij alle verloskunde ingepland tijdens verschillende afspraken om met iedereen kennis te maken omdat tijdens het moment van de bevalling je niet weet wie er dienst heeft. Ik zelf was hiervan op de hoogte en vind het prima. Ik heb misschien het geluk gehad bij alle vk wel een klik te ervaren. In principe maken zij een complete rapportage in je dossier zodat de verloskundige van dienst kan lezen wat de vorige keer is gebeurd. Zit je bij een grote praktijk? Je kan altijd kiezen om te switchen als je dit niet prettig vind

2 maanden geleden

Ik heb daarom gekozen voor een caseload verloskundige. Misschien eens handig om op te zoeken. Ik zit bij een praktijk met 2 verloskundigen, dat vind ik zoo fijn. Houd echt van een bekend gezicht. Ik heb ook al kraamzorg geregeld, een zzp'er. Misschien vind je dat ook fijn.

2 maanden geleden

Bij mijn praktijk zijn er 2 vaste verloskundige en 2 invallers. Je ziet ze in de zwangerschap alle 4. Zodat je ze alle 4 kent mocht een invaller dienst hebben als je gaat bevallen. Ik zelf vind dit geen probleem. Ik vind het wel gek dat je naar een andere locatie wordt gestuurd

2 maanden geleden

Ja ik heb een case load verloskundige genomen om deze reden. Elke keer dezelfde vk dus.

2 maanden geleden

Reactie op drimle

Bij mijn praktijk wordt je bewust bij alle verloskunde ingepland tijdens ve ...
Jaa, zit bij een grote praktijk met meerdere locaties.. waardoor ik ook vaak na anderen locaties word gestuurd, als er hier geen plek is.

2 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Bij mijn praktijk zijn er 2 vaste verloskundige en 2 invallers. Je ziet ze ...
Bij mijn praktijk zijn er ook wel meer verloskundige een stuk of 10.. en dan op anderen locatie ook nog een aantal.

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ik heb daarom gekozen voor een caseload verloskundige. Misschien eens handi ...
Heb er na gekeken, maar bij mij in de omgeving kan ik niks vinden..