7 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! al 2 weken zo ontzettend moe en geen motivatie om ook maar iets te doen in huis of buiten huis. Ervaar veel momenten van steekjes/krampen in mn buik. Ben nu waarschijnlijk rond de 4w + 4. Ik geef er nu maar aan toe en slaap veel, maar volgendeweek is mijn vakantie voorbij dus maar even zien hoe het werken dan weer zal gaan :)

3 maanden geleden

Ik ben ook ontzettend moe! 6w+3 en had toevallig gister een goede dag, maar verder veel moe en erg pijn in mijn maag (niet overgeven en wel gewoon eten, alleen pijn en soms misselijk)

3 maanden geleden

Jep, hier ook weer ff een middagdutje gedaan vandaag.. 😴

3 maanden geleden

Hier ook! 6w+6 vandaag en al vanaf dat ik het weet dat er een wondertje is ben ik ontzettend moe, maar het lukt me niet om te slapen? Kom net terug van werk, gedoucht en met moeite m'n haren droog geföhnd en daarna gelijk onder de lakens gedoken. Slapen we niet, dan rusten we🩵🩷.

3 maanden geleden

Same! Ik ben nu 5 + 2 en echt ka-pot! Ik heb nu vakantie en kan er aan toegeven. Ik slaap 's middags een poosje, 's avonds en de hele nacht. Maar nog voel ik mij uitgeput...

3 maanden geleden

Ik ben ook de hele dag zo ontzettend moe. Heb ook nog twee kleine kinderen thuis dus uitrusten lukt niet zo goed😅. Als m’n man thuis is probeer ik ‘s middags even te slapen, maar lijkt niet veel uit te maken

3 maanden geleden

Yes, even vergeten hoe erg dat ook alweer was. Gaat echt over na een paar week! 😃 ik vond én vind deze vermoeidheid heftiger dan de eerste weken met een newborn en dan moe zijn. Op tijd naar bed, gezond eten en er gedeeltelijk aan toegeven is het enige wat je kan doen..