7 Reacties

één maand geleden

Dit is heel herkenbaar. Ik ben 12 weken en heb een dochter van 3. Kan mijn bed nog wel uitkomen maar na de lunch ben ik echt helemaal gesloopt. Ben ook met vlagen misselijk en dat ben ik ook zat. Ik ga maar elke avond optijd mijn bed in, rond 21.00 /21.30. Helaas geen tips maar wel herkenning..

één maand geleden

Hier ook herkenning, hoeveel je ook slaapt het lijkt niks uit te halen. Ik kon ook geen koffie meer verdragen maar zonder kreeg ik hoofdpijn dus nam ik 1 of 2 glazen cola in de ochtend en dat hielp wel tegen de hoofdpijn en ook wel om beter wakker te worden. Vermoeidheid werd helaas niet beter maar in de ochtend met een peuter sta je net iets meer aan

één maand geleden

Hier 10+4 weken zwanger Ook in de middag helemaal gebroken Heb een kleine van 2 jaar en 2 maanden rond huppelen Ik heb de mazzel dat die kleine in de middag nog slaapt dus in de weekenden pak ik altijd even slaap mee Ik werk gelukkig tot 14.00 dus als ik thuis kom blijft de oppas altijd wat langer zo dat ik even een uurtje kan slapen 🙂 anders ben ik voor de medemens om me heen echt niet gezellig en dat is zacht uitgedrukt 😂

één maand geleden

Hoi, Er zijn meerdere topics hierover, dus je bent echt niet de enige. Probeer vol te houden, het wordt echt beter! 🩷

één maand geleden

Jup! 10+2 hier en de hele tijd moe. Alle inspanning is teveel. Heel vervelend! Ik hoop dat de energie gauw terugkomt. Toch geruststellend te lezen dat ik niet alleen ben 😅

één maand geleden

Vanuit mij helaas ook geen tips maar wel herkenning. Ik ben helemaal op en het maakt niet uit hoeveel ik slaap.. ik probeer tevens alle slaap die ik kan pakken wel te pakken (vroeg naar bed gaan bijv 20u of in de middag) ik heb ook een kleintje van 3 en dat kost veel energie.. ik had het vandaag toevallig met een collega die ook zwanger is over hoe dit fan bij de eerste ging en concludeerde toen dat het tijdens corona periode was. Veel thuis werken en ook ziek geweest vd corona.. ik lag toen hele dagen lekker te niksen of te slapen en dat kon toen.. er waren ook geen sociale verplichtingen enzo ... (uiteraard waren er ook nadelen!) Maar ik denk wel dat het voor mij een verschil met nu maakt los van mijn kleintje.. maar ook mentaal gezien ofzo.. In ieder geval veel succes gewenst en hopelikk dat het bij de magische 12 weken als sneeuw voor de zon verdwijnt 🤩🤞🏻

één maand geleden

Hier ook heel herkenbaar, overdag even een powernap van een half uurtje helpt mij iets.. Alleen daar is ook alles mee gezegd… Sterkte, hier nu 10 weken en 5 dagen, hopende dat het 2de trimester veel beter wordt mbt minder vermoeidheid. Herkenning dus zeker.. Nu nog zomervakantie en straks mijn werk weer oppakken.. Ik maak mij zorgen of dat wel echt zal gaan🍀🍀🍀🍀🍀