5 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet niet de theorie, maar ik weet wel dat je eisprong later kon zijn en dus je later bevrucht bent en dus later zwanger bent geraakt. Ik heb namelijk het zelfde gehad bij mijn zoontje van 3 en nu weer.

2 maanden geleden

Ik snap precies in welke twijfel je zit, ik had dit ook gehad 31 mei laatste menstruatie ( cyclus van 30 dagen ) en 29 juNi al positief getest, ik kom uit op ruim 9 weken bijna en 22 juli bij de eerste echo zeiden ze toen 6+4 wel hartje gezien. 14 aug weer terug voor een echo

2 maanden geleden

Je innesteling vindt plaats tussen 6 en 12 dagen; als het daarmee aan de late kant zit heb je zo al een week aftrek. Met een langere/wisselende cyclus is je ovulatie ook iets later en onvoorspelbaar, dus je menstruatie datum aanhouden is dan lastig. Zonder ovulatie test kun je dat niet inschatten. Uiteindelijk komt het ook echt niet op die paar dagen neer, de termijnecho rond 11 weken geeft een definitief termijn met de meest betrouwbare berekening (daar is hij immers voor). En vergis je niet, maar 5% van de baby’s wordt uiteindelijk op die datum geboren. Het doet er eigenlijk dus echt niet toe 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op zowayh

Ik snap precies in welke twijfel je zit, ik had dit ook gehad 31 mei laatst ...
Jeutje dat is ook een verschil van 9 naar 6+4 Ben benieuwd wat ze 14 augustus dan zien!

2 maanden geleden

Reactie op xn.

Jeutje dat is ook een verschil van 9 naar 6+4 Ben benieuwd wat ze 14 august ...
Nee bedoel zou nu al ruim 9 weken zijn.. nu precies 8+1