17 Reacties
één maand geleden
Hoi ik ben nu 20w zwanger en heb hier al 3/4 weken last van ook mega veel slijm. Ik word er ook echt gek van.. ik heb het advies gekregen van meerdere mensen om te stomen.
één maand geleden
Hier ook 21 weken zwanger en al 3 weken een verstopte neus. Gek word ik er van. Afgelopen maandag contact gehad met de HA, helaas zegt hij niks te kunnen/mogen geven ivm de zwangerschap behalve zoutoplossing neusspray, neusspoeling en hij gaf als tip LUUF voor babys te gebruiken om het ademen iets makkelijker te maken..
één maand geleden
Reactie op Melissa_93
Hier ook 21 weken zwanger en al 3 weken een verstopte neus. Gek word ik er ...
en werkt LUUF voor jou?
één maand geleden
Ik heb hier ook last van, heel irritant! Had al naar de huisarts gewild voor een allergietest en toen bleek ik zwanger, dus maar ff gewacht. Het is alleen nu wel erger geworden. Ik ben nu naar luchtreinigers met HEPA filter aan het kijken als mogelijke oplossing. Goed de boel schoonhouden, vaak bed verschonen en douchen voor het slapen gaan helpen een beetje maar dat is ook niet altijd te doen. Iemand toevallig ervaring met een luchtreiniger?
één maand geleden
Reactie op Steffiebis
en werkt LUUF voor jou?
Mwah.. het geeft wel iets verlichting lijkt het maar mijn neus blijft wel verstopt zitten. Dus ben er nog niet heel enthousiast over. 😅
één maand geleden
Ik heb het ook in mijn drie zwangerschappeb, word er ook gek van. Ik neem gewoon voor het slapen neusspray met xylo. (Kindervariant) Op advies van mijn huisarts! Gewoon doen, slapen is belangrijk!
één maand geleden
Ik had dit soms ook voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap is het erger. Ik had al Fluticason neusspray op recept en mag dit gewoon door blijven gebruiken. Wat voor mij ook helpt is als het eenmaal een beetje open is, tape op mijn mond te plakken zodat ik tijdens mijn slaap door mijn neus moet ademen en daardoor blijft je neus goed openen. Als ik dit niet doe zit mijn neus sochtends helemaal verstopt en heb ik echt een droge mond door het ademen door mijn mond.
één maand geleden
Reactie op lentebaby12
Ik had dit soms ook voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap is het ...
Fluticason heb ik ook eerder voorgeschreven gekregen en daar ben ik nu weer mee begonnen maar ik merk dat dit niet direct voor verlichting zorgt. Ik ben er nu opnieuw mee begonnen en hoop dat het wat oplevert. Dank je voor de tips!
één maand geleden
Reactie op Felina1985
Ik heb hier ook last van, heel irritant! Had al naar de huisarts gewild voo ...
Ik heb een luchtreiniger gekocht vanwege allergieën en toenemende klachten in de zwangerschap. De eerste nacht ging beter maar de nachten daarop veel last van droge mond neus en ogen.. dus toen weer uitgezet.
Binnenkort wil ik het opnieuw proberen.
één maand geleden
Reactie op Maxime - Moderator
Ik heb het ook in mijn drie zwangerschappeb, word er ook gek van. Ik neem g ...
Deze werkt voor mij ook goed. Ik heb het een x aantal weken gebruikt maar mijn verloskundige raadt het af en omdat ik bekend ben met een verhoogde bloeddruk probeer ik naar andere opties te kijken. Bedankt voor je reactie!
één maand geleden
Ik heb hetzelfde. Overgevoelige neus voor heel veel dingen.
Ik slik al jaren levocetirizine en dat helpt enorm en mag ook tijdens zwangerschap gebruikt worden. Misschien kun je dit voorstellen bij je huisarts?
Ik word alleen 's ochtends nog wakker met een verstopte neus, maar na het opstaan trekt dat snel weer weg.
één maand geleden
Reactie op Steffiebis
Ik heb een luchtreiniger gekocht vanwege allergieën en toenemende klachten ...
Droge lucht is weer op een andere manier vervelend. Irritant zeg! Wat voor eentje had je aangeschaft als ik vragen mag? Ik koop nog steeds liever zo'n ding dan dat ik medicatie ga gebruiken tegen dit probleem..
één maand geleden
Reactie op MarrieMe
Ik heb hetzelfde. Overgevoelige neus voor heel veel dingen.
Ik slik al jar ...
Ga ik zeker proberen dank je !
één maand geleden
Reactie op Felina1985
Droge lucht is weer op een andere manier vervelend. Irritant zeg! Wat voor ...
De Rolfstone air Balance