23 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben gedaan of we een familie foto wilden maken. Maar hadden mobiel op filmen gezet ipv foto en dan: "zeg maar cheese, oh niet zo origineel.. zeg maar Eva is zwanger!" Die verbaasde koppen waren echt heel grappig 😂 Schoonouders volgende week. Dan trekken we mijn dochter een shirtje aan waar op staat: geef me een kus, want ik wordt grote zus!

2 maanden geleden

Reactie op Momatthezoo

Wij hebben gedaan of we een familie foto wilden maken. Maar hadden mobiel o ...
Oh autocorrectie. Moet zijn 'ik word grote zus natuurlijk'

2 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik zo'n glazen stolp gekocht, met daarin een opa en oma poppetje, 2 hondenpoppetjes en een poppetje met een hartje op de buik (ik ben alleenstaand). Dat heb ik toen kunnen geven met moederdag 🥰

2 maanden geleden

Ik had deze gemaakt met transferpapier van de action🥰

2 maanden geleden

Wij gaan ze een leuk kinderboekje cadeau geven, ben zo benieuwd hoe ze reageren. We zien ze volgende week pas😬

2 maanden geleden

Wij gaan de hond van m’n ouders inzetten en laten hem een kokertje aan mijn ouders geven met daarin een kaartje en de eerste echo (als alles woensdag goed lijkt). En als de hond meewerkt 😂

2 maanden geleden

Reactie op Momatthezoo

Wij hebben gedaan of we een familie foto wilden maken. Maar hadden mobiel o ...
Wat een leuke tekst voor op een shirt! Heb je een foto en waar heb je die gekocht?

2 maanden geleden

Wij hebben deze lijstjes voor onze ouders besteld en doen hier een echo foto in 😊

2 maanden geleden

Reactie op Kiwi88

Wat een leuke tekst voor op een shirt! Heb je een foto en waar heb je die g ...
Deze! Bij Beebieshop. Had hem met 2 dagen in huis. Je kunt ook nog allemaal andere kleuren shirt en/of tekst kiezen

2 maanden geleden

Wij zijn op vakantie en weten het sinds vandaag. We gaan komende dagen foto's maken met die test er stiekem op en ook een foto met ons en de test. Dan willen we als we thuiskomen alle foto's van de vakantie afdrukken en in een boekje plakken en dan laten we dat boekje zien met op het einde die foto van ons en de test😁

2 maanden geleden

Reactie op Martha25

Ik had deze gemaakt met transferpapier van de action🥰
Oh deze vind ik heel leuk! Heb je toevallig het tekstbestandje nog?

2 maanden geleden

Op vakantie maken wij een foto met onze schoenen en babyschoentjes er tussen in. In het zand schrijven we “Maart 2025”. Na de vakantie willen we de foto’s op de tv met elkaar gaan bekijken 😜

2 maanden geleden

Ik heb volgende week mijn vitaliteit echo. Als wij een hartje horen kloppen gaan we het dezelfde weekend vertellen aan de familie. Wij hebben kras loten gekocht en dan komt er uiteindelijk te voor schijn: baby op komst! Ik ga ook naar Primera om eerst “normale” klasloten te kopen, en winkel verpakkingsmateriaal als dekmantel. Als tweede krassen we met z’n alle deze fop kraslot!

2 maanden geleden

Wij hebben morgen onze tweede inwendige echo met 7+0, als deze goed is dan willen we het komende zondag aan onze ouders en mijn opa en oma gaan vertellen. We hebben voor mijn ouders een boekje van Bobbi gekocht (een voor opa en een voor oma, die op de foto) met een rompertje en een kaart. Voor mijn partner zijn moeder doen we een rompertje met de test en een kaart. Voor mijn opa en oma hebben we een koeienknuffeltje gekocht (zij waren veehouders en slagers met dus voornamelijk koeien en waren dan voor mij altijd opa en oma koetje😜) met een kaart. We willen hierbij dan ook aan hun allemaal de echo foto laten zien😊. Het zal voor allemaal het eerste (achter)kleinkind zijn dus we zijn heel benieuwd hoe ze zullen reageren 🤭

2 maanden geleden

Wij hebben vanavond de termijnecho met 10 weken (ik denk zelf dat ik misschien 9 weken ben, maar de echo kon blijven staan). Als die goed is gaan we het a.s. woensdag EINDELIJK aan mijn ouders vertellen! Het is dan ook de sterfdag van mijn oma alweer 16 jaar geleden (ze overleed op 64-jarige leeftijd😔). Dus ik wil met dit nieuws iets moois brengen op die dag. 💖 Ik vind het zo spannend om te vertellen, ben al helemaal nerveus wat natuurlijk nergens op slaat want het is alleen maar leuk. 😭 Het wordt voor onze beide ouders het 1e kleinkind dus extra bijzonder.

2 maanden geleden

Ohja we hebben fotolijstjes met de tekst: je kunt mij nog niet horen, je kunt mij nog niet zien, maar als ik straks in maart geboren ben, mag mijn foto dan in dit lijstje, misschien? En dan een echo foto erbij 🥹

2 maanden geleden

Wij hebben doosjes met daarin een foto van de echo en een foto van de test met sokjes en de uitgerekende maand.

2 maanden geleden

Ik heb een boekje van Opa en Oma pluis gekocht waar we de echo in doen en dan ingepakt geven. Voor mijn schoonouders 2 duplopoppetjes van een opa en oma die we gaan inpakken!

2 maanden geleden

Wij hebben het gister op deze manier aan mijn ouders, broertje en zusje verteld. 🥰 Ze waren heel erg blij ❤️

2 maanden geleden

De avond dat ik positief testte waren mijn partner en in met mijn moeder en broer een dagje naar Amsterdam geweest. We hadden daar een foto gemaakt en die had ik meegenomen. Dus ik zeg tegen haar 'wat staan we er leuk op met zn vijfen'. Mn moeder snapte het niet helemaal en hield de foto zelfs onder het licht. Dus zeg ik tegen haar: 'hier heb je de ingezoomde versie' en toen schoof ik de echo foto naar haar. 😍