10 Reacties

3 maanden geleden

Ben geen expert, maar met mijn eerste was ik ergens bijna 2 weken kwijt (in mijn geval leek het dat de baby 10 dagen ouder was dan ik dacht), terwijl ik wist dat dat niet mogelijk was. Aan het einde ben ik bevallen met 42 weken en 2 dagen met een keizersnede. Ik denk nog steeds dat hij sneller groeide en dat ze daarom dachten dat ik verder was en dat daarom mijn bevalling nooit van zelf begon. Het zou kunnen zijn dat de inschatting die ze bij jou hebben gemaakt, klopt niet en dat jij gelijk hebt. Mijn eerste groeide ook niet met dezelfde snelheid altijd, soms veel meer dan de andere keer

3 maanden geleden

Ik testte 7 dagen na mn ovulatie positief! Dus het kan zeker, nu 7+2 weken

3 maanden geleden

Reactie op lhajro

Ben geen expert, maar met mijn eerste was ik ergens bijna 2 weken kwijt (in ...
Ik kreeg nu na 9 dagen positief, dus dat kan ook :)

3 maanden geleden

Reactie op lhajro

Ben geen expert, maar met mijn eerste was ik ergens bijna 2 weken kwijt (in ...
Maar 1 week ouder zou nog te verklaren zijn door mis tellen, og latere eisprong etc. Ik vind t zo vreemd dat t vroeger is en dat ik dus 7 dagen na bevruchting al een positieve test heb. Ik ben echt heek bang en heb pas over 2 weken weer een echo , zie er enorm tegen op..

3 maanden geleden

Volgens mij is de innesteling tussen 5 en 12 dagen na ovulatie, en is het hcg meetbaar 2 dagen na innesteling. Dus misschien heb je een hele vroege innesteling gehad, na 5 dagen

3 maanden geleden

Het meten in de prille zwangerschap is lastig. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik ook vroeger geschat bij de eerste echo terwijl ik bijba zeker wist verder te zijn. Bij de echo daarna bleek ik toch verder te zijn en werd ik weer vooruit gezet.. Dus dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.

3 maanden geleden

Het meten is echt mm werk. 1 mm kan al heel veel verschil maken. Ik hoop dat het gewoon een meetfoutje is

3 maanden geleden

Kan helemaal hoor! Ik had een vroege innesteling en testte na 7 dagen goed positief. Overigens deze keer weer na 7 dagen dus helemaal niet gek! Ik had vorige keer overigens hetzelfde maar ik wist exact mijn ovulatie en zou drie weken vroeger zijn, dat kon niet en wist dat het foute boel was maar daar zie ik bij joi absoluut geen aanleiding voor

3 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Kan helemaal hoor! Ik had een vroege innesteling en testte na 7 dagen goed ...
Ooo fijn om te horen dat ik niet de enige ben dan, dat is toch een kleine geruststelling!

2 maanden geleden

Jeej goed nieuws, vandaag weer een echo gehad waarop een vruchtje van 7 weken met een kloppend hartje te zien was 🥰