9 Reacties

13 dagen geleden

Heel herkenbaar! Van week 6 t/m 16 heel intens gehad en regelmatig de reden van overgeven geweest. Idd precies ook bij zure / zoete dingen is het erger. Kauwgom helpt eventjes: je zou Xylifresh kauwgom kunnen kopen. Die zijn ook echt ‘goed’ voor je tanden. Ik ben nu bijna 19 weken en het wordt nu minder, heel soms komt het op maar niet zoals het was. Sterkte! Het is echt heel vervelend

12 dagen geleden

Herkenbaar, ik word er vaak ook heel misselijk door dus ga dan toch even tandenpoetsen.. maar hopelijk heeft iemand een goede tip!

11 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties 😊

11 dagen geleden

Heel erg herkenbaar hier ook. Ik heb het echt na alles wat ik eet, en word er inderdaad ook enorm misselijk door. Het enige wat bij mij helpt is om warme thee te drinken na het eten of om direct tanden te poetsen, maar zelfs die helpen niet helemaal. Nu 16+4 en heb het gevoel dat het iets minder wordt!

10 dagen geleden

Ik herken het ook heel erg. Vooral snachts ook.. Bij mij helpt een mondwatertje ook goed, van Listerine!

9 dagen geleden

Ik herken dat symptoom, bij mij was het ergste van 6 t/m 14 weken. Het wordt nu steeds beter, al heb ik er nog steeds last van. Ik gebruik Smintjes voor de nare nasmaak, dat werkt goed momenteel!

9 dagen geleden

Ik heb dit ook, vooral als ik zoet eet! Meer dan tandenpoetsen heb ik nog niet gevonden.

3 dagen geleden

Wat bij hielp voor het slapen gaan is een tongschraper gebruiken!