6 Reacties

5 dagen geleden

Wij hadden met 16 weken een pretecho voor de geslachtsbepaling en toen wees ze vrolijk naar die vlokjes en zei kijk dat is de vernix die zich al ontwikkeld en dus ook in het vruchtwater te zien is. Geen enkele optie genoemd dat het ook iets anders of iets zorgwekkends zou kunnen zijn. En dus helemaal niet gek dat dit zich in dit stadium al vormt! Misschien stelt dat je wat gerust. Maar met hoe je haar reactie omschrijft snap ik goed dat je je zorgen maakt, als je er echt mee zit zou ik nog even nabellen voor een verdere toelichting misschien.

5 dagen geleden

Reactie op heavynne

Wij hadden met 16 weken een pretecho voor de geslachtsbepaling en toen wees ...
Okee dankje neee heb daarna de verloskundige gevraagd die zei ook het is niet heel gek maar snap je wel omdat ze het wel beetje op een enge manier zei maar dit stelt me wel echt gerust

5 dagen geleden

Hee, kan heel goed en is echt niet vreemd. Ik heb 2 weken geleden laserbehandeling gehad voor het TTS (eeneiige tweeling) de week ernaar verloor ik vruchtwater (met al witte vlokjes erin 18.5 week was ik toen) achteraf komt dat helaas door een complicatie die is ontstaan door de behandeling bleek dinsdag bij de nacontrole.. maar snap je wel hoor, bij mijn 13 weken echo zagen ze ook wat bij het maagje/darmen van een van de kindjes en deed ze ook vaag en wist ze niet wat het was enzo , en twee weken later was er niks meer te zien gelukkig… maar het is vaak de manier hoe iemand iets zegt of brengt

5 dagen geleden

Dat kan heel onzeker maken

4 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee, kan heel goed en is echt niet vreemd. Ik heb 2 weken geleden laserbeha ...
Fijn om te weten dat het niks ergs is en idd tis de manier waarop ze het zij dat het me heel angstig maakte dit doet me goed om even bevestiging te hebben