14 Reacties
2 maanden geleden
Het schijnt dat heel veel vrouwen deze hebben. Zeker na meerdere zwangerschappen en ook meer kans als je ouder wordt. Als ze niet mega groot zijn of als je er niet enorm veel hebt dan merk je er vaak helemaal niks van. Pas als je echt klachten hebt doen ze er soms wat aan.
Het klinkt vooral naar en de benaming vind ik eerlijk gezegr ook wat viezig 😅
Maar no worries dus. Dit is zoiets wat je eigenlijk maar beter niet kunt weten 🫢
2 maanden geleden
Reactie op mdebruin
Heb jij er klachten van?
Dit is mijn 3e zwangerschap en heb meer buikpijn als dat ik met de andere 2 had.. maar ja of dat daar vandaan komt heb ik dan weer geen idee van😅. Heb in december mijn spiraal laten verwijderen omdat ik daar doorheen ongesteld werd en veel krampen bij menstruatie had. Wat ik die 2 jaar met spiraal niet heb gehad. Dus denk dat ze toen ontstaan zijn.
Maar lees veel dat zwangere extra onder controle worden gehouden daar heb ik dan niets over gehoord. Begreep dat ze op een gunstige plek zitten dus dat scheelt 😅😉
2 maanden geleden
Hai! Ik heb er ook eentje, maar heb er geen klachten van. Mijn zwangerschap is door de vleesboom wel medisch en moet dus onder controle blijven bij de gynaecoloog, zodat ze kunnen kijken hoe de vleesboom zich ontwikkelt tijdens de zwangerschap en of hij straks het kindje niet in de weg gaat zitten met indalen
één maand geleden
Bij de 20 weken echo zagen ze bij mij per toeval een vleesboom. Ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat ze met 30 en 36 weken nog een keer gaan meten met het oog op de bevalling.
Ik merk toch dat ik het even schakelen vind, ik vind het allemaal best wel eng ofzo en het haalt op het moment een beetje de glans af van de zwangerschap terwijl ik juist zo blij ben 😢🩷 Is dit herkenbaar?