Hoi
Ik wou graag vooraf al 1 borstvoedingsbh kopen omdat ik wel wil proberen borstvoeding te geven, en dit leek mij misschien handig/nodig voor tijdens de kraamweek?
Hebben jullie er al gekocht en waar? Tips welke goed zitten? Ik had altijd een kleine borstomvang (70B), maar nu zijn ze wat uitgezet. Tot nu toe draag ik comfortabele sportbh's overdag :)
Ik heb ene gekocht in etam, ze hebben daar mijn borsten gemeten zodat ik de juiste maat wist want mijn borsten zijn ook enorm gegroeid nu. En ene om eens te proberen op shein. Heb ze wel al van 12w gekocht want ik kon nog maar in 2 bh's.. ben van allebei heel tevreden en zitten echt zalig. Ik ga er zeker nog een paar kopen maar ben in allerlei winkels aan het kijken naar de kleuren en modellen 馃槉
Ik ben gisteren in dreambaby geweest en daar verkopen ze ook verschillende modelletjes (je mag ze passen en als ze niet goed zijn inwisselen). Van prijs vond ik ze ook best meevallen! Ik ga ik de toekomst zeker eens enkele passen.
Heb er 2 van h&m zonder beugel onderaan omdat dat nogal pijn deed. Heb een cupmaat groter en omtrek ook ietsjes groter. Doe ze nu al aan omda die echt vele comfortabeler zitten 馃檲
Ik heb er eentje van de etam en zo en duo pack van de primark (maar daar ben ik minder tevreden van). Ik draag ze ook nu al omdat mijn andere bh鈥檚 te klein zijn.
Heb je tips voor comfortabele sportbhs? De mijne zijn nu allemaal te klein en ik heb wat grotere gewone bhs, maar voor het sporten mis ik wel een goeie :p
Heb je tips voor comfortabele sportbhs? De mijne zijn nu allemaal te klein ...
Oei niet echt. Ik sportte dagelijks (voor de zwangerschap) en heb qua sportbhs vanalles waar ik tevreden over ben (Nike, Adidas, Only sports,...). Ik vind de meeste sportbhs wel comfortabel :)
Ik heb een set van 2 voedingsbh鈥檚 gekocht bij h&m. Mijn gewone bh鈥檚 zijn te klein geworden en mijn zus raadde mij aan om nu al die voedingsbh鈥檚 te dragen. Ze zitten zeer goed en kan je dus nu al en na de bevalling gebruiken!