Dag dames,
Mijn partner en ik hebben een relatie van 5 jaar en ik heb 2 kinderen die niet van hem zijn maar hij wel als zijn eigen behandeld. Nou is het zo dat sinds dat ik zwanger ben zijn hele gedrag naar mij toe is veranderd. Niks wat ik doe of zeg is goed. Hij schreeuwt dat ik hem geen rust geef…. Dat hij ongelukkig is.
Het doet mij zoveel pijn want sinds ik zwanger ben vermijd hij contact met mij (vroeg uit huis en laat terug) en als hij er is dan krijgen we ruzie. Het lijkt alsof hij oprecht niet luistert naar wat ik hem soms vraag of zeg want ik vraag dingen uit bezorgdheid.
Even korte samenvatting: ik heb via een appje gelezen dat er beslag is gelegd op zijn loon en hij is daar erg gestressed over maar hij zoekt vervolgens niet uit hoe en wat.
Mijn vraag naar hem is; wie heeft er beslag gelegd ? Wat is het bedrag? En ik wil hem
Uiteraard helpen. Hij sluit me helemaal buiten en gaat tekeer tegen mij. Me kinderen die zielsveel van hem houden hebben tegen hun vader gezegd dat hij gemeen tegen me
Doet en me ex heeft me bezorgd opgebeld met dat dit niet oke is en wat er aan de hand is. Ik ben 17 weken zwanger en me verdriet is zo intens door het geschreeuw en de woorden die gebruikt worden dat ik mezelf gewoon niet kan inbeelden dat ik ooit verliefd ben geworden op hem en dat ik mezelf geen kind zie krijgen op deze manier. Maarja het is nu al eenmaal wat het is. Ik kan niet met naasten praten want we lijken op het perfecte stel volgens iedereen.. ik weet niet goed hoe
Ik hier mee moet omgaan me verdriet is intens en ik huil elke dag en ik wil me ongeboren dochtertje dit ook niet aan doen. Heeft iemand tips ?
Sorry voor me lange verhaal ik moest even van me afschrijven