16 Reacties
één maand geleden
Wij hebben wel een voetenzak gekocht, maar een universele via Vinted, was 30 euro.
één maand geleden
Wij hebben er kort 1 gebruikt, maar achteraf vond ik een skipak veel fijner. Kunnen ze ook makkelijker uit de wagen.
Die van ons zat wel bij onze 2e hands kinderwagen dus was niet duur.
één maand geleden
Reactie op Carieniepienie
Wij hebben er kort 1 gebruikt, maar achteraf vond ik een skipak veel fijner ...
Oeh ook goeie om een skipak aan te doen!
één maand geleden
Ik vond een voetenzak ook fijn in de winter, maar volgens mij heb je ze ook van prenatal huismerk voor 40 euro ofzo. Of gewoon een andere universele.
Ik had er een gekregen, (jollein boucle naturel, 50 euro) en die was eigenlijk iets te dik voor wanneer ik mijn joolz aer inklapte, dus ik zou een volgende keer wel 'passen' om te kijken hoe goed de wagen nog inklapt. En misschien is de voetenzak die er origineel bij hoort dan wel de beste keuze. Maar ook ik zou nu eerst marktplaats afstruinen.
En een skipak vind ik ook een top idee. Hoewel met een voetenzak lijkt me het aan en uitkleden nog steeds een stuk gemakkelijker.
één maand geleden
Onze dochter is bijna 3 jaar geleden in januari geboren en die voetenzak is echt onmisbaar geweest. Ook vorig jaar winter was het echt superfijn en paste het nog steeds.
Je kunt overweg om het later te kopen als je een kinderwagen met een kleur uit de standaardcollectie hebt. Als je een speciale kleur hebt zou ik het nu al kopen.
één maand geleden
Bij onze dochter vond ik vanaf 6 maanden de voetenzak wel echt een must eigenlijk. Onze maart baby’s zullen straks 5/6/7 maanden zijn als we de herfst/winter in gaan en ze zitten stil in de wagen en de beentjes koelen snel af! Ik vond het ideaal en maandenlang plezier van gehad. Van sept - april gebruik je het wel!
Uiteraard hoeft het niet per se van het merk zelf te zijn.
één maand geleden
Onze kindjes gaan over op de voetenzak richting de winter, wij hebben het dus wel gedaan! ❄️
één maand geleden
Ik heb voor onze oudste zoon uiteindelijk 2 voetenzakken moeten kopen. Hij doet, als we ergens naartoe gaan, dutjes in de kinderwagen. Alleen zijn die voetenzakken die je bij de buggy bijbesteld 90cm. Dus voor hij 2 jaar was moest ik al eentje van 110cm kopen. Misschien ook iets waar je rekening mee kan houden?