19 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op elielieli
Heb van beide dingen ook last echt drama, want volgens collega’s ben ik pas ...
Dit was gisteren het geval! Heel vervelend is dat! Ik heb op een zij gelegen en wat ik voel is een bobbel bij m’n linker lies. Heb jij die toevallig ook?
24 dagen geleden
Reactie op elielieli
Heb van beide dingen ook last echt drama, want volgens collega’s ben ik pas ...
En niet luisteren naar die collega’s hoor! Jij kent je lichaam het bestr
24 dagen geleden
Ja hier ook. Begon maandagavond en heb echt gehuild van de pijn 🫢 Nu al 2 dagen af en toe zo'n gemene steek die een paar minuten aanhoudt. Ik kan dan echt niks en moet stilstaan/zitten/liggen tot het wegtrekt. Tussendoor nergens last van, daarom vergeet ik het soms ook en doe dan weer dingen die het uitlokken (tillen, bukken, enz.) 🙄 Bij m'n vorige zwangerschap had ik het ook, toen gebeld omdat ik me zorgen maakte en ze zeiden dat het normaal is rond de 20 weken omdat je baarmoeder dan een groeispurt maakt en dat het écht geen kwaad kan. Dus deze keer maak ik me geen zorgen, maar hoop wel echt dat het snel overgaat... Ben gewoon bang voor die aanvallen, zoveel pijn doet het 😳
24 dagen geleden
Reactie op AnyaE
Ja hier ook. Begon maandagavond en heb echt gehuild van de pijn 🫢 Nu al 2 ...
Ah jeetje, dat klinkt heel heftig. Inmiddels is het 04:18 en ik ben wakker geworden van de helse pijn. Eerste wat ik in de ochtend ga doen is de vk bellen. De pijn is te heftig om het te laten voor wat het is. Hoelang heeft het aangehouden tijdens je eerste zwangerschap? Als ik dit nog 4 maanden moet uithouden, dan vrees ik dat ik niks meer kan
24 dagen geleden
Reactie op elielieli
Heb geen bobbel. Zou zometeen eens even goed laten voelen. Nee ik luister n ...
Ja, heel begrijpelijk. Naar dat ze geen idee hebben wat dit met je doet!
24 dagen geleden
Reactie op 16922
Hee als je een soort bobbel in je lies voelt, zou het dan geen liesbreuk ku ...
Ik heb net gegoogled naar liesbreuk. Kende het niet.. ik ga morgenochtend de vk bellen en vragen of ik toch ff lang mag komen…
24 dagen geleden
Reactie op Assepoester89
Ah jeetje, dat klinkt heel heftig. Inmiddels is het 04:18 en ik ben wakker ...
O dat klinkt ook heel heftig! Hopelijk hield het niet te lang aan en heb je nog wel kunnen slapen! Bij mijn vorige zwangerschap was het echt precies rond de 20e week en was het binnen een week voorbij, dus echt 'maar' een dag of 5. Daarna heel af en toe nog eens als m'n zoontje heel beweeglijk was of ik een rare, onverwachtse beweging maakte, maar nooit meer zo erg als rond die 20e week. Dus daar houd ik me maar aan vast 😇 Waarschijnlijk doe je het al, want je moet wel als je zo'n pijn hebt, maar bij mij helpt het om op m'n ademhaling te letten en mezelf te dwingen rustig en diep tot m'n buik in te ademen en dan langgerekt uit te blazen. De eerste 2/3x is dat diep inademen heel pijnlijk, maar daarna zakt het op deze manier het snelst weg. Sterkte! 😘
24 dagen geleden
Reactie op Iris_x
Rond 20 is je bloeddruk op het laatst, dus dat kan zeker wel. Hoe fel bande ...
Dit heb ik inderdaad gehoord van de vk. Daar maak ik me inmiddels geen zorgen om. Wel om de bandenpijn, als dat het natuurlijk is. Ik lees vooral dat het enkele seconden aanhoudt en weer moet verdwijnen. Ik heb sinds gisteren non-stop er last van. Paracetamol helpt niet en welke beweging ik ook maak: de pijn blijft 😅
24 dagen geleden
Reactie op Assepoester89
Dit heb ik inderdaad gehoord van de vk. Daar maak ik me inmiddels geen zor ...
Dan zou ik toch even langsgaan, zeker als paracetamol niet helpt. Ik had enkele weken geleden ook ‘aanhoudende bandenpijn’ en dat betekende bij mij helaas dat mijn bmh nog verder was ingekort. Paracetamol hielp ook niet en ik was zeker dat het bandenpijn was.. Ik wil niet zeggen dat dit bij jou zo is! Maar laat ff een check doen, dan ben je zeker !
24 dagen geleden
Reactie op Assepoester89
Ik heb net gegoogled naar liesbreuk. Kende het niet.. ik ga morgenochtend d ...
Als je je lippen op je hand plaatst en dan uitblaast (dat je wangen dik worden zal maar zeggen) dan moet de pijn erger worden. Dat is een typisch kenmerk van een liesbreuk. Weet niet of je hier iets aan hebt maar proberen kan altijd 🙈
24 dagen geleden
Dag dames, ze vermoeden dat het een blaasontsteking is. Iemand daar ervaring mee?
24 dagen geleden
Ik mag morgen terugbellen omdat het doorslaggevende stofje er niet in zat. Dus ze kunnen het niet met zekerheid zeggen dat het om een blaasontsteking gaat. In de tussentijd verga ik van de pijn.