16 Reacties

2 maanden geleden

Uhm meteen als eerste al gedaan haha

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Uhm meteen als eerste al gedaan haha
Na hoeveel tijd? Wij moeten de ouders ook nog informeren en heb volgende week pas de eerste afspraak

2 maanden geleden

Al eerder gedaan, ik vind het zelf persoonlijk fijn dat als er wat mis zou gaan, de mensen die je in je kring hebt er voor je kunnen zijn. Plus ik ben nogal een enthousiast persoon, kan zoiets bijzonders niet lang voor me houden

2 maanden geleden

Al eerder gedaan, ik vind het zelf persoonlijk fijn dat als er wat mis zou ...
Hier loop ik dus ook tegen aan. En ben vrij nuchter in. Maar we willen ook niet dat het via via bij ouders komt.

2 maanden geleden

Wij gaan dat komend weekend doen, dan ben ik 8+4. Dat is na m’n 2e echo die ik vanmiddag heb.

2 maanden geleden

Reactie op Sabster16

Na hoeveel tijd? Wij moeten de ouders ook nog informeren en heb volgende we ...
Meteen dezelfde dag van de positieve test. Overigens alleen met mn beste vriendinnen. Die vertellen echt niks door. Zo fijn om met ze er wel over te kunnen kletsen

2 maanden geleden

Wij hebben ouders en naaste vrienden/collega's vrijwel meteen verteld van de zwangerschap, ergens in week 5 dus. Superhandig, geen stiekem of vervelend gedoe. Maar je moet het gewoon vertellen wanneer jij dat prettig vindt 😀 Enjoy!

2 maanden geleden

Doen wat goed voelt, zitten gelukkig geen regels aan vast 🥰

2 maanden geleden

Wij hebben het na de eerste echo met 6+4 het meteen aan iedereen verteld. Eerst de ouders en daarna alle vrienden.

2 maanden geleden

Vrij snel na de positieve test verteld aan onze beste vrienden. Na de eerste echo (7 weken zwanger nu) meteen iedereen verteld. Ik kan dat toch niet stil houden😂

2 maanden geleden

Wij hebben het makkelijk, we hadden vorige week woensdag de eerste echo (daarvoor wilden we het sowieso niet vertellen) en zijn maandag op vakantie gegaan. We komen vrijdag 16 augustus terug en hebben dan meteen die maandag de termijnecho met 11 weken. Veel vrienden zijn/waren ook op vakantie. Na de termijnecho gaan we het iedereen vertellen 😊

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben vandaag precies 7 weken. Overmorgen heb ik met 7.2 mn eerste echo. Als alles goed is gaan we het deze week aan onze ouders vertellen. Aankomende week hebben we spelletjesavond met onze vrienden en dan gaan we het (als ik dan 8 weken ben) ook aan vertellen.

2 maanden geleden

Wij hebben het afgelopen week aan iedereen verteld. Ben nu bijna 10 weken

2 maanden geleden

Ouders en 2 beste vriendinnen al voor de echo gedaan. Na een goede echo komende woensdag (7 weken) komen daar een paar vrienden bij.

2 maanden geleden

Wij vertellen het mensen gewoon als we ze zien. Ook na 12 weken is niks gegarandeerd, dus voor ons bestaat er geen enkele reden om het tot die tijd geheim te houden.

2 maanden geleden

Volgende week (omdat ‘t toevallig zo uit komt), bij 9 weken. Werk vertel ik wel echt later pas.