10 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb aantal maanden geleden ook een kruidvat early positief gehad, maar bleek vals positief... sinds dien gebruik ik nooit meer kruidvat

3 maanden geleden

Ik heb vorige week een early test gedaan en was toen negatief. ik ging er dus vanuit dat ik mijn menstruatie ging krijgen, maar die bleef uit. Twee dagen na dat mijn menstruatie moest beginnen een test gedaan en was overduidelijk positief. Ik ga dus nooit meer een early test doen.

3 maanden geleden

Ik heb aantal maanden geleden ook een kruidvat early positief gehad, maar b ...
Bedankt voor je reactie! Wat naar dat deze vals positief was! ik ben hier ook bang voor.. vandaag mijn NOD.. dus we zullen zien wat de komende dagen brengt. Vanaf volgende maand maar geen Early testen meer.. wat een onzekerheid!

3 maanden geleden

Reactie op RomyW27

Ik heb vorige week een early test gedaan en was toen negatief. ik ging er d ...
Wat een rollercoaster zeg! Lijkt me heel gek. Ik hoop stiekem ook dat mijn menstruatie uit blijft, maar ben er bang voor.. voel me sinds gisteren namelijk ook weer een stuk energieker en minder tot niet misselijk meer. spannende dagen! Ik ga ook nooit meer een Early test doen en gewoon wachten tot de NOD. Wat een onzekerheid!

3 maanden geleden

Reactie op RomyW27

Ik heb vorige week een early test gedaan en was toen negatief. ik ging er d ...
En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!🤰🏼

3 maanden geleden

Wat een rollercoaster zeg! Lijkt me heel gek. Ik hoop stiekem ook dat mijn ...
Vorige zwangerschap helaas een miskraam, maar had toen heel veel symptomen en nu niet. De verloskundige gesproken, symptomen zeggen niks over of de zwangerschap goed is of niet en kunnen ook komen en gaan. Dus je weet het maar nooit 😘

3 maanden geleden

En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!🤰🏼
Dankjewel!🥰

3 maanden geleden

Reactie op RomyW27

Vorige zwangerschap helaas een miskraam, maar had toen heel veel symptomen ...
Lief!! Zo is het ook! Toch nog maar even afwachten. Fingers crossed!! 🫰🏼 Hopelijk blijft bij jou alles goed gaan en heb je een fijne zwangerschap! 🥰

3 maanden geleden

Het zou goed kunnen dat een kindje zich heel even heeft ingenesteld en het daarna vrij snel niet goed gegaan is. Dan kan je even positief testen en snel er na niet meer. Ik lees wel vaker dat mensen zeggen dat een test vals positief is, maar dat is zó zeldzaam. Kans is groter dat er heel even iets geweest is en dat helaas niet heeft doorgezet. Liefs❤️‍🩹

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Het zou goed kunnen dat een kindje zich heel even heeft ingenesteld en het ...
Dat denk ik ook want ik heb 8 dagen geleden wel een innestelingsbloeding gehad en vanaf zaterdag/zondag tot dinsdagmiddag erg misselijk, last van mijn borsten en vermoeid. Vanaf dinsdagmiddag is dat ook “over”. Ik ben nu wel 1 dag overtijd, maar durf écht niet te testen nog. Wellicht start mijn menstruatie door de stress nu ook wel later. Ergens wil je dan ook gewoon ongesteld worden om het écht zeker te weten. Dan kan je ook weer door met je leven en zien we volgende maand weer verder. Bedankt voor je reactie en het meedenken! 😊