26 Reacties

8 maanden geleden

Ik zelf heb negatieve ervaring mee. Kwam geen melk uit bij mij, bij geen enkele stand.. Ik had die links onder.

8 maanden geleden

Heb de middelste van boven. Hebber hele positieve ervaring mee werkt gewoon goed.

8 maanden geleden

Reactie op n_k_1999

Ik zelf heb negatieve ervaring mee. Kwam geen melk uit bij mij, bij geen en ...
Maar het is sowieso uittesten wat bij jou past. Wat bij de een wel werkt, werkt bij de ander miss niet.

8 maanden geleden

Ik heb die pro, met goudkleurig accent. Heb geen ervaring met andere handsfree kolven maar ik ben er tevreden over. Verschillende standen en in een voedings/kolf bh blijft ie prima zitten. Je moet alleen niet voorover buigen, dan kan er melk lekken, dat mag niet bij de motor komen. De onderdelen zijn goed af te wassen. En mooi prijsje vond ik. Ik laad de motor wel elke nacht even op, heb 1x gehad dat ie 's avonds leeg was (maar toen kolfde ik er 7x per dag mee), dat was erg vervelend. Sindsdien niet meer gehad dat ie op een slecht moment leeg was. Ik krijg er gewoon voldoende melk uit trouwens.

8 maanden geleden

Ik heb de derde van de bovenste rij en vind het echt een topding. Ik had bij mijn eerste kindje een Medela van bijna €400,- en die ging na 8 maanden al stuk (terwijl ik niet eens extreem veel kolfde). Deze heb ik gekocht bij mijn tweede kindje en gebruik ik nu bij de derde weer en deze was nog geen €100,-. De kolf is makkelijk schoon te maken, batterij is goed en laad ook snel op. Je hebt geen aparte kolfbh nodig (kan gewoon in je voedingsbh). En je kan inderdaad gewoon autorijden of even wat doen tussendoor, als de vacuüm maar goed blijft zitten en je moet inderdaad niet voorover buigen. Ik heb deze destijds gekozen omdat bij deze de bakjes het grootst zijn dacht ik.

8 maanden geleden

Ik ben er heel blij mee! Heb de Pro V2 versie met app en kolf ruim 2x zoveel ml dan wanneer ik met de Medela handsfree kolf! :-)

8 maanden geleden

Reactie op MerelvA

Ik ben er heel blij mee! Heb de Pro V2 versie met app en kolf ruim 2x zovee ...
Wat houd die app in? Gebruik je dat echt?

8 maanden geleden

Ik ben hier tevreden over. Heb zelf de goudkleurige, de dubbele. Alles staat goed omschreven hoe je hem moet gebruiken en moet schoonmaken. En hij is makkelijk te legen als je klaar bent met kolven. Enige min punt is dat ik niet goed kan zien als er melk instroomt bij de 'massage' stand. Zodra ik het wel zie, zet ik hem op een ander progamma. Je kan zelf de snelheid nog bepalen. En mocht je een vraag hebben of info willen, je kan ze via de whatsapp een vraag stellen.

8 maanden geleden

Ik heb die met het goude randje, ik krijg er genoeg mee uit. Ik heb ook de handsfree van Philips avent en vind die veel fijner en zachter voor de tepel. Die van vulpes gebruik ik voor kolven in de nacht en dat werkt prima. Met die van Philips krijg ik er wel meer uit

8 maanden geleden

Ik heb de dubbele met goud randje. Ik ben er tevreden mee. Eerst was ik bang dat mijn partner het geluid zou horen in de nacht (hij slaapt beneden) maar gelukkig zegt hij er geen last van te hebben. Ik vind hem best wel wat lawaai maken. Ik.kriig er het zelfde uit als de medela symphony.

8 maanden geleden

Ik heb die met een gouden rand! Prima kolf maar heel veel onderdelen. Als je m af en toe gebruikt is t prima maar voor veelgebruik zou ik voor de medela handsfree gaan!

8 maanden geleden

Ik heb de eerste roze. Alleen nog maar getest om de borstvoeding op gang te brengen en dat ging heel goed!

8 maanden geleden

Ik heb die linksonder staat. Hij doet het prima. Maar ik vind het zelf lastig dat ik niet goed kan zien wanneer de melk erin loopt. Zo heb ik een keer gehad dat hij niet helemaal goed zat, waardoor hij m’n borst niet goed leeg gekolft was en ik opnieuw kon beginnen. En het grootste nadeel vond ik het geluid. Ik vind dat ze best wel veel geluid maken en hier werd ik soms echt gek van. Ik gebruik nu eigenlijk vaker de medela handkolf.

8 maanden geleden

Welke stand gebruiken jullie bij deze kolf?

8 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Ik heb hem nu op 3 staan.

8 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Ik gebruik stand 2 massage, en dan eerst stand 5 kolven en daarna stand 6 kolven als het niet meer gevoelig is.

8 maanden geleden

Reactie op VrolijkeTulp926164

Ik heb de dubbele met goud randje. Ik ben er tevreden mee. Eerst was ik ban ...
Ik wil nog toevoegen dat het opladen wel rot gaat. Mijn laders gaan er steeds uit. Bij elle beweging stopt het opladen dus je moet ze er goed in duwen. Ook is vandaag 1 gasopslag kapot gegaan. Er zat een scheur in.

8 maanden geleden

Reactie op VrolijkeTulp926164

Ik wil nog toevoegen dat het opladen wel rot gaat. Mijn laders gaan er stee ...
Oei daar zou ik mee terug gaan. De aansluiting is dan kapot van jouw kolf

8 maanden geleden

Reactie op joyce0208

Wat houd die app in? Gebruik je dat echt?
Ja ik gebruik de app, je kunt de standen selecteren in de app en ook bijhouden hoeveel je gekolfd hebt elke keer aan beide kanten. Ook kun je zien hoe lang je bezig bent en een timer instellen.

8 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Voor kolven stand 7, hij gaat tot 9. De eerste 3/4/5 minuten doe ik eerst massage stand en dan de rest kolven.