5 Reacties

vorig jaar

Ik had dit toevallig aan mijn verloskundige gevraagd en zij gaf aan dat het geen probleem was om buiten te staan met vuurwerk

vorig jaar

Ik ga gewoon lekker naar buiten, maar ik blijf wel beetje in de buurt van ons huis. Voorheen liep ik alle straten door in het dorp, maar je weet nooit wat mensen neergooien in de straten, dus dit jaar blijf ik lekker veilig in onze eigen "rustige" straat馃榿

vorig jaar

Hoi, Ik blijf sws thuis met jaarwisseling, ga enkel rond 0.00 uur ff naar buiten om te kijken, aangezien mijn man wel wat af gaat steken. De kleine in mijn buik is ook wel veel actief, of dat ook door vuurwerk is geen idee. Wel weet ik dat ik blij ben dat ze actief is, aangezien ik afgelopen maand 4 epilepsie aanvallen heb gehad 馃檲 Fijne jaarwisseling gewenst, en ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt met jaarwisseling ;)

vorig jaar

Gewoon naar buiten, als ik nog wakker ben hahah

vorig jaar

Ik blijf fijn binnen. Vind het sowieso onprettig momenteel, hoe jongeren met vuurwerk lopen te klieren, en schrik van de knallen als het dichtbij is. Natuurlijk kan je heus naar buiten, maar ik vind het een fijner veiliger gevoel binnen. Oftewel doe wat goed voelt :)