24 Reacties

5 maanden geleden

Het merkje Klein vind ik ook altijd wel leuk

5 maanden geleden

Ik ben fan van Babystyling en Tiny Brands!!

5 maanden geleden

Ik ga los op vinted, bij de Zeeman, Wibra, Zara en H&M

5 maanden geleden

Reactie op elielieli

Ik ga los op vinted, bij de Zeeman, Wibra, Zara en H&M
Z8 en MarMar zijn ook leuk, oh en Donsje!

5 maanden geleden

https://www.vinted.nl/member/142595339-roosip Ik heb onder andere in maat 68 nog wat leuke setjes liggen. Bij 'over mij' vind je linkjes naar de maat voor specifiek jongens of meisjes kleding.

5 maanden geleden

Vinted! Vind prenatal, noppies en feetje veel leuke dingen hebben voor jongens!

5 maanden geleden

Name it, Lil Atelier, Feetje, H&M (adorables collectie), House of Jamie, Prenatal, Wibra heeft soms leuke basics. Zara vind ik pas écht leuk voor een wat oudere leeftijd (vanaf 1,5).

5 maanden geleden

Babystyling vind ik top. Valt wel wat klein vind ik. Verder lekker scrollen op vinted! Dirkje heeft ook leuke dingen

5 maanden geleden

Name It, Carter’s en Noppies. H&M en C&A vind ik ook vaak wel leuk.

5 maanden geleden

Via Vinted of in de sale: bobo choses, tiny cottons, mini rodini, house of jamie etc. Daarnaast vind ik dat de Hema echt hele leuke jongenskleding voor baby’s heeft. Er is net weer nieuwe collectie uit en heb echt 3 hele leuke pakjes en truien voor het najaar! Verder Lil Atelier en soms Name It of H&M adorables collectie.

5 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Via Vinted of in de sale: bobo choses, tiny cottons, mini rodini, house of ...
Oh ik lees nu pas goed dat je niet van printjes houdt, dan vallen al die merken zoals bobo choses echt direct af, sorry 🫣

5 maanden geleden

Veel is al genoemd, maar wij kopen ook veel regelmatig Petit Bateau voor ons zoontje. Via Vinted. Valt wel (erg) klein

5 maanden geleden

Ik kom ook graag bij Jola, wat ik dus echt nooit verwacht had, voor kleding van Dirkje en Flinq. Heel leuk voor jongens en blijft ook mooi in de was, terwijl de prijs heel vriendelijk is.

5 maanden geleden

Ik vind gray label ook leuk voor de boys

5 maanden geleden

Vinted!

5 maanden geleden

Ik vind de app next heel erg leuk

5 maanden geleden

Ik vind dat babystyling hele leuke kleertjes heeft! Alleen nieuw is het best prijzig, dus ik schaf het aan via vinted.

5 maanden geleden

Ik koop veel online. Name it, gymp, Mayoral, sturdy, z8 zijn leuke merken. En voor spijkerbroeken ga ik naar Hema en Prenatal. Die hebben de beste pasvorm.

5 maanden geleden

Gray Label, Wheat, Levv en Hema zijn hier favoriet voor de baby! Zara vind ik zoals iemand anders ook al noemde echt super voor als ze iets ouder zijn.

5 maanden geleden

Next Direct.