208 Reacties

3 maanden geleden

Jaa zo spannend!! Ik had hem eigenlijl aankomende vrijdag, toch maar verzet naar aankomende dinsdag omdat ik niet meer kam wachten

3 maanden geleden

Jaa duurt echt lang wij hebben zelf woensdag de echo maar de tijd gaat zo langzaam..

3 maanden geleden

Hi! Mijn eerste is ook de 29e. Hoeveel weken ben jij dan? Ik heb een vroege vitaliteitsecho (ca. 5+4-6 weken) i.v.m. eerdere BBZ en miskraam.

3 maanden geleden

Reactie op Savanna Groenewold

Jaa zo spannend!! Ik had hem eigenlijl aankomende vrijdag, toch maar verzet ...
Oh goed dat je dat gevraagd heb. Das echt bijnaaa! En, hoever denk je dat je dan bent? Nog fftjes volhouden!

3 maanden geleden

Reactie op lotvv2

Jaa duurt echt lang wij hebben zelf woensdag de echo maar de tijd gaat zo l ...
Oh das al vlug maar het kan niet snel genoeg zijn he. Ook zo naar toe aan het leven?

3 maanden geleden

Reactie op fleur.1993

Hi! Mijn eerste is ook de 29e. Hoeveel weken ben jij dan? Ik heb een vroege ...
Oh leuk, dezelfde dag waar ee naar toegeven!! Ik ben volgens berekening menstruatie dan 7 weken en 2 dagen. Erg benieuwd ook of dat hetzelfde blijft. En jij?

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh leuk, dezelfde dag waar ee naar toegeven!! Ik ben volgens berekening men ...
*toegeven=toeleven

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh das al vlug maar het kan niet snel genoeg zijn he. Ook zo naar toe aan h ...
Nou echt hoor! Jaa zijn allebei echt alleen maar bezig met woensdag en dan hebben we de echo ook pas kwart voor 9 in de avond

3 maanden geleden

Reactie op lotvv2

Nou echt hoor! Jaa zijn allebei echt alleen maar bezig met woensdag en dan ...
Oh dat is wel jammer, overdag miss afleiding zoeken? Ik heb t weekend ervoor gelukkig 2 verjaardagen (als t lukt en ik niet te misselijk ben, dat is sinds vandaag )

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh dat is wel jammer, overdag miss afleiding zoeken? Ik heb t weekend ervoo ...
Jaa gaan inderdaad in de middag samen wat leuks doen! Oohh jeetje daar gelukkig nog niet echt last van!

3 maanden geleden

Ik mag de 30e 😀

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh goed dat je dat gevraagd heb. Das echt bijnaaa! En, hoever denk je dat j ...
6+4 dagen vanaf laatste dag menstruatie. Ik weet eigenlijk ook precies de dag van bevrichting omdat ik het via een kliniek doe dus dat scheelt weer!

3 maanden geleden

Wij hebben onze echo 1 augustus. Mijn gevoel gaat van 'dat is best snel' naar 'het duurt nog zoo lang'. We weten nu 2 weken dat ik zwanger ben. Maar merk dat ik echt behoefte heb aan die bevestiging op echo, gezien de kwaaltjes nog niet zijn begonnen. We hebben al een dochtertje van 15 maanden rondlopen, daarmee vliegen de dagen gelukkig wel snel voorbij🙈

3 maanden geleden

Reactie op Savanna Groenewold

6+4 dagen vanaf laatste dag menstruatie. Ik weet eigenlijk ook precies de d ...
Dat scheelt idd. Hopelijk een echo met een mooi kloppend hartje!! Veel succes met laatste daagjes afwachten!

3 maanden geleden

Reactie op BabydiGrande

Wij hebben onze echo 1 augustus. Mijn gevoel gaat van 'dat is best snel' na ...
Oh dat scheelt, dan gaat t sneller voorbij allemaal. Wij proberen al 2,5 jaar en eindelijk is t zo ver dus ik kan niet wachten op bevestiging en houdt ook m'n hart nog n beetje vast. En daarna met n zekerder gevoel t delen met mensen wauwwww ik kijk daar zo naar uit nu!

3 maanden geleden

Wij pas 5 augustus Dan ben ik 8+5 Zooo benieuwd

3 maanden geleden

Ik ben er donderdag achtergekomen dat ik nu 4 weken zwanger ben. Ik ga morgen bellen voor een afspraak.

3 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Wij pas 5 augustus Dan ben ik 8+5 Zooo benieuwd
Oh spannend!! Dan moet je wel zeker wat kunnen zien. Is t afwachten geblazen of valt t mee? Ik krijg n vroege met 7 weken omdat ik 3 maanden geleden een miskraam had.

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben er donderdag achtergekomen dat ik nu 4 weken zwanger ben. Ik ga morg ...
Gefeliciteerd!!!! Nu verloskundige zoeken en de 1e afspraken maken idd. Kun je er ook naar toe gaan leven.

3 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Wij pas 5 augustus Dan ben ik 8+5 Zooo benieuwd
Ik heb ook precies een echo met 8+5, alleen spannend als het misschien inwendig moet, iemand hier ervaring mee?