208 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Nou precies dit! Ik vind het echt ontzettend lang duren! 15aug de eerste ec ...
Ik heb ook 15 aug de 1e echo 😁

2 maanden geleden

Reactie op Juudheems1988

Wij gaan woensdag voor de 1ste echo. Ben erg zenuwachtig naar een miskraam ...
Spannend, wij ook woensdag 1e echo! Ik ben dan denk ik 8+3. Na een miskraam is het altijd extra spannend, dat herken ik van vorige keren.. duimen voor goed nieuws! :)

2 maanden geleden

9 augustus eerste echo ik ben dan rond de 8 weken. Super spannend! Vooral na mijn miskraam in mei met 10 weken😬

2 maanden geleden

Morgen de eerste echo!!🍀 Dan ben ik precies 8 weken als het goed is, zooo spannend! Maar ook heel veel zin in. Ook pas einde dag, dus nog even geduld!!

2 maanden geleden

Ik heb morgenochtend (5 augustus) mn eerste echo en ik houuuu het niet meer van de spanning. Ik slaap zooo slecht afgelopen dagen, durf niet volledig blij te zijn tot ik weet dat het goed zit en ik reageer de spanning zo nu en dan per ongeluk af op mn man oeps haha. Pffff de zenuwen zijn goed aanwezig!

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Ik heb morgenochtend (5 augustus) mn eerste echo en ik houuuu het niet meer ...
Ik ook morgenochtend eindelijk de eerste echo, net als jij! Spannend is het zeker. Ik ga er wel rustig in, ondanks dat dit mijn eerste is. Het voelt goed in mijn buik, ondanks de kwaaltjes. Bovenal hoop ik op een kloppend hartje en één baby en niet meer dan dat hihi :-) Ben morgen 7+2, hoever ben jij?

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Ik ook morgenochtend eindelijk de eerste echo, net als jij! Spannend is het ...
Oh wat toevallig! Ik heb wel hetzelfde als jij dat het goed lijkt te voelen hopelijk is dat inderdaad ook zo🍀 Haha snap ik! Kloppend hartje zou zo bijzonder zijn! Ik ben morgen toevallig ook 7.2! (Als mn eigen berekening klopt🤣) Heel veel succes morgen! :)

2 maanden geleden

Hier ook morgenvroeg eerste echo, 8+4

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Oh wat toevallig! Ik heb wel hetzelfde als jij dat het goed lijkt te voelen ...
Ha zeker toevallig! Benieuwd of we na morgen nog steeds gelijk optrekken of dat we terug of vooruit worden gezet op basis van wat te zien is op de echo. Jij ook veel succes morgen!

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

Morgen de eerste echo!!🍀 Dan ben ik precies 8 weken als het goed is, zooo ...
Succes! Ik ook! We schelen 1 dag ☺️ hier ook pas einde dag nog heel even geduld! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Ha zeker toevallig! Benieuwd of we na morgen nog steeds gelijk optrekken o ...
Ja inderdaad ik ben ook benieuwd of we gelijk blijven! Ik stuur morgen wel een update! :) Dank je wel!🍀

2 maanden geleden

Eindelijk is de eerste echo in zicht.. dinsdag mag ik.. 🍀❤️

2 maanden geleden

Echt wel! 12 augustus hebben wij de eerste echo.. zo spannend! Volgens de berekening ben ik dan 8 weken en 4 dagen. En inderdaad het wachten duurt zo lang, de kwaaltjes maken het ook niet makkelijker.. 🤢😫

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Succes! Ik ook! We schelen 1 dag ☺️ hier ook pas einde dag nog heel even ge ...
Wat spannend! Laat even weten hoe het is gegaan!

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

Wat spannend! Laat even weten hoe het is gegaan!
Is goed! Spannend! Laat jij het ook weten? Succes! 🍀☺️

2 maanden geleden

Ik ben momenteel op vakantie Geen idee hoe ver ik ben maar gok zelf 7 weken en 2 dagen. Ik heb 19 augustus pas mijn intake maar dan krijg ik nog geen echo zei ze. Zal dan rond de 8 weken zijn Duurt zo lang allemaal. Bij mijn zoontje was ik via een ziekenhuis traject dus kreeg ik van de gynaecoloog meerdere echo's.

2 maanden geleden

Hier morgen eindelijk de echo met 8+1

2 maanden geleden

Reactie op Nienke1995.

Echt wel! 12 augustus hebben wij de eerste echo.. zo spannend! Volgens de b ...
Wij hebben ook 12 augustus de eerste echo! Als het goed is ben ik dan 9+1 :)

2 maanden geleden

Wij krijgen 16 augustus onze eerste echo verwachting is dat we dan 8+ weken zijn. Hierbij hebben we ook gelijk de intake.

2 maanden geleden

Ik heb woensdag mijn eerste echo maar nu de datum dichterbij komt wordt ik wel echt zenuwachtig