208 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Is goed! Spannend! Laat jij het ook weten? Succes! 🍀☺️
En? Hoe is je echo gegaan vanmiddag? Hier was alles goed! Precies 8 weken en een mooi kloppend hartje, zo bijzonder om te zien en we zijn heel blij! Ik hoop bij jou ook!

2 maanden geleden

Vandaag de eerste gehad. Alles is goed, is 2 cm ‘groot’. Ik ben 8 weken en 3 dagen.

2 maanden geleden

Ik ook woensdag, en vind het zooo spannend na eerder een missed abortion te hebben gehad. Ben dan als het goed is 6+5.

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

En? Hoe is je echo gegaan vanmiddag? Hier was alles goed! Precies 8 weken e ...
Oh wat fijn! Goed om te horen dat het bij jou goed zit en je ook een kloppend hartje zag 😍 ben net terug, alles ziet er gelukkig goed uit! Ook een kloppend hartje gezien! Zo bijzonder en onwerkelijk 😍 ze zei wel dat ik verder ben dan eigen berekening. Wss halve weer verder dus 8+5 maar dat kan ze met volgende echo over 2 weken pas echt precies zeggen ☺️. Nog steeds aan het nagenieten hier 🥰

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Oh wat fijn! Goed om te horen dat het bij jou goed zit en je ook een kloppe ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd, lekker genieten van dit moment! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Ja inderdaad ik ben ook benieuwd of we gelijk blijven! Ik stuur morgen wel ...
En, was het allemaal goed bij jou? Ik heb maar liefst TWEE kloppende hartjes gezien... Weet niet of we dan nog gelijk op zullen gaan hihi. Wel mooi 7 weken, dus mijn inschatting klopte wel en alles zag er goed uit. Maar hele schok!

2 maanden geleden

Verschrikkelijk!!😟 Dit is mijn 2e zwangerschap helaas is de vorige zwangerschap uitgelopen op een miskraam met 10 weken. Met 6 en 7 weken 2x een goede echo gehad toen met een kloppend hartje.. Ik vind het nu dus super spannend! Ik ben nu 7+1 weken zwanger van mijn 2e zwangerschap en heb aankomende donderdag eindelijk mijn eerste echo☺️ Het lijkt wel of het wachten nu nog langer duurt als de vorige keer🥲 Vind het heel dubbel ik vind het dood eng om de echo te hebben maar ik ben ook super benieuwd naar het kleine wondertje(misschien wel wondertjes) in mijn buik❤️

2 maanden geleden

15 augustus de eerste echo. Ik voel me niet heel zwanger, dus ben wel blij als we de echo hebben gehad. Ook net voor onze vakantie, dan kunnen we op vakantie hopelijk het goede nieuws delen met ons zoontje en met onze familie😊