208 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Ik heb ook precies een echo met 8+5, alleen spannend als het misschien inwe ...
Ja ik heb ervaring mee wat vind je er spannend aan??

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ja ik heb ervaring mee wat vind je er spannend aan??
Ik ook, is totaal niet pijnlijk ofzo en als ze prof zijn vragen ze je eerst of t oke is enzo en zeggen ze alles wat ze doen en wanneer

3 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ja ik heb ervaring mee wat vind je er spannend aan??
Hoe het voelt en als het ook pijn doet?

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Hoe het voelt en als het ook pijn doet?
Nee ze gebruiken glijmiddelen en vertellen precies wat ze doen ontspannen is nauturlijk wel belangrijk

3 maanden geleden

Mijn 1e echo is 26 juli aankomende vrijdag. Het duurt me nu echt te lang. En ben nou 6 weken en 2 dagen. Dus vrijdag precies 7 weken!!

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh leuk, dezelfde dag waar ee naar toegeven!! Ik ben volgens berekening men ...
Ik ben dus 5+4 tot 6 weken dan, weet het niet precies - maar korter dan 5+4 is eigenlijk niet mogelijk dus ik ga voor nu van die termijn uit. Ik denk dat ik er heel dichtbij zit met mijn voorspelling, wil straks vooral graag zeker weten dat het op de goede plek zit en daarna of het goed groeit :) Ben om 14:30 aan de beurt, jij?

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Ik heb ook precies een echo met 8+5, alleen spannend als het misschien inwe ...
Ja, veel inwendige echo’s gehad door verschillende gynaecologen en verloskundigen (man/vrouw). Bij allen een zelfde soort ervaring gehad en iedereen checkt even bij je in dmv oogcontact en een aankondiging of vraag of je er klaar voor bent alvorens ze hem inbrengen. Doet geen pijn, geloof me: je bent helemaal gefocust op dat scherm en het apparaat is helemaal niet groot of breed en er zit een mega lading glijmiddel en een condoom omheen - tis alleen een beetje koud met het inbrengen 🥶

3 maanden geleden

Oh ja!! Zeker! Ik heb 2 augustus m’n eerste echo! En die dagen.. ze lijken vooruit te kruipen. Ingewikkeld

3 maanden geleden

Reactie op fleur.1993

Ik ben dus 5+4 tot 6 weken dan, weet het niet precies - maar korter dan 5+4 ...
Ahja je zei t al sorry. En snap ik, hoop met je mee op n goede echo! Morgen nog 1 weekje . Wij om 11 uur. Doe je iets speciaals ter afleiding of vind je t wel prima?

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Oh ja!! Zeker! Ik heb 2 augustus m’n eerste echo! En die dagen.. ze lijke ...
Ja hé.. vooral als je ff thuis bent en weinig te doen.. man dat heb ik vandaag dus het kruipt voorbij!

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Mijn 1e echo is 26 juli aankomende vrijdag. Het duurt me nu echt te lang. E ...
Oehhhh maar t komt in zicht voor je! Laat je weten hoe t was?

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oehhhh maar t komt in zicht voor je! Laat je weten hoe t was?
En wij schelen maar 1 dagje dan. (M'n berekening nu dan) Ik nu 6 wkn en 1 dag en mocht vrijdags nog niet maar pas maandags. Dan 7 +2

3 maanden geleden

25ste met 7+9 3e kindje zo spannend en o zooooo ongeduldig haha

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Oh ja!! Zeker! Ik heb 2 augustus m’n eerste echo! En die dagen.. ze lijke ...
Sameee!

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Ahja je zei t al sorry. En snap ik, hoop met je mee op n goede echo! Morgen ...
Alleen werken, verder de avond proberen te vullen: beetje sporten of klusjes doen 😉 jij?

3 maanden geleden

Zo spannend ja! Mijne is ook de 29e! Wachten duurt lang ...

3 maanden geleden

Wij mogen a.s. dinsdag voor de eerste echo. 4 juli positieve test (1-2 wkn). Wij mogen ook "vroeg" ivm een miskraam in december vorig jaar. Zo spannend weer. En dat wachten... duurt zo lang.

3 maanden geleden

Pff kzou eerst naar Noorwegen voor t werk maar gaat nu niet meer door dus wou m'n echo verplaatsen kan t pas 15 augustus. Man man man kan niet meer wachten 😂 dan ben k bijna 10 weken zwanger

3 maanden geleden

Reactie op fleur.1993

Alleen werken, verder de avond proberen te vullen: beetje sporten of klusje ...
Ahja ik werk ervoor die dag 2 uurtjes vanuit huis,, deze week wel nog gewoon werken en sporten..als t gaat want voel me sinds gister beroerd.

3 maanden geleden

Onze eerste echo is 29 juli. Dan ben ik 9+1 wk zwanger, volgens mijn eigen berekening. Eerder kon ook wel, maar ik ben op dit moment op vakantie. :)