208 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op fleur.1993

Hi! Mijn eerste is ook de 29e. Hoeveel weken ben jij dan? Ik heb een vroege ...
Wow, dat is toevallig! Ik heb ook de 29e een vroege echo ivm eerdere BBZ en 2 miskramen

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Heel herkenbaar, ik heb hem vanmiddag maar mn buik doet zo pijn van de span ...
Spannend! Laat je weten hoe het gegaan is?

3 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad en zou nu 6+6 zijn. Er was bij de echo (zowel ...
Ah ja snap ik. Dan duurt een week echt lang! Maar je weet dus niet wanneer je ovulatie was, dat je misschien minder ver bent dan gedacht?

3 maanden geleden

Wij vandaag de eerste echo gehad. Het is het wachten meer dan waard ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Ik de 29e, heel veel succes met t afwachten! Tips?
Euhm afleiding zoeken?? Ik ben van alles aan het opruimen in mijn huis op mijn werk.. hihi vroegtijdige nesteldrang alleen dan anders!! Ik zoek gewoon van alles om niet te hoeven denken of alles goed gaat daar binnen in mijn buik.

3 maanden geleden

Reactie op Caiithlyn

Wij vandaag de eerste echo gehad. Het is het wachten meer dan waard ❤️
Hopelijk had je een goede echo 😊

3 maanden geleden

Reactie op Treasure

Hier 12 augustus pas en wat duurt dat dan lang.
Haha toevallig, dezelfde symptomen en dezelfde dag de eerste echo. Vind het ook nog heel lang duren.. ik denk namelijk dat ik wel al 5-6 weken zwanger ben. Maargoed mocht alles goed zijn dan moet er dan zeker een kloppend hartje te zien zijn. Maar 12 augustus vind ik nog zooooover weg 😋

3 maanden geleden

Reactie op ChantalBrouwer

Euhm afleiding zoeken?? Ik ben van alles aan het opruimen in mijn huis op m ...
Haha ja idd, wat goed. Ik ben alleen misselijk sinds gisteren dus dat is best lastig tussendoor n beetje kan maar wordt continu geconfronteerd dus ermee. Maar thanks, ga klusjes bedenken.

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Mijn eerste echo is pas 9 augustus en weet al bijna 2 weken dat ik zwanger ...
Nou idd! Ik had em 9 augustus maar geen oppas voor m'n zoontje dus nu pas de 15e een echo😢

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Haha ja idd, wat goed. Ik ben alleen misselijk sinds gisteren dus dat is be ...
Ik ben gelukkig niet de hele tijd misselijk, wel vaak weeïg en erg moe en oja een opgezette buik alsof ik al 3 maanden zwanger ben ( was ik maar al drie maanden zwanger hihi ).. maar probeer ondanks al mijn kwaaltjes me zo veel mogelijk bezig te zijn 😂

3 maanden geleden

Ik weet morgen 4 weken dat ik zwanger ben.. en pas 30 juli de eerste echo. Zo zenuwslopend!

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Spannend! Laat je weten hoe het gegaan is?
Ja gelukkig een kloppend hartje gezien, wel iets minder ver dan gedacht 6 weken maar ipv 6+3 maar zo opgelucht. Het was even zoeken naar zo blij toen je overduidelijk het hartje zag kloppen

3 maanden geleden

Ik heb vrijdag mijn eerste echo bij 7+3! Vind het zo spannend. Aan alle klachten die ik heb zou ik bijna zeker moeten weten dat het goed zit, maar kan niet wachten tot ik een kloppend hartje zie! Ben toch ergens gereserveerd ofzo..

3 maanden geleden

Ik heb 16 aug pas me eerste echo 😩

3 maanden geleden

Wij hebben op 31 juli onze tweede echo, ben dan precies 7 weken zwanger. We hebben met 5 weken al een inwendige echo gehad ivm bloedverlies en ik bang was voor een miskraam. Toen al wel een vruchtzakje gezien maar nog geen vruchtje, dus daar hopen we nu heel erg op, met een kloppend hartje! Heb na de echo geen bloedverlies meer gehad en voel me verder gewoon echt wel zwanger en goed dus ik ga er van uit dat alles goed zal zijn🤞🏻. Wachten duurt wel lang hoor😅

3 maanden geleden

Ik kom het wachten toch niet meer aan en voor morgen een pret echo geboekt (precies 7 weken) verloskundige kon ivm vakantie pas volgende week, die afspraak laten we uiteraard wel gewoon staan

3 maanden geleden

Een echo bij 7+3 is gewoon een uitwendige echo toch? Of moet ik rekening houden met een inwendige echo?

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Een echo bij 7+3 is gewoon een uitwendige echo toch? Of moet ik rekening ho ...
Ik zou altijd rekening houden met inwendig zo vroeg in de zwangerschap, voor het geval dat ze het uitwendig nog niet goed kunnen zien.

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Een echo bij 7+3 is gewoon een uitwendige echo toch? Of moet ik rekening ho ...
Ik had er gisteren een en was precies 7+3 en was idd inwendig. Stelt niks voor hoor. Voel je eigenlijk niks van. Ze kunnen zo veel beter alles zien dan uitwendig en je meer duidelijkheid geven. Vanaf 9 weken is t volgens mij pas uitwendig allemaal goed zichtbaar. Daarom doen ze bij 10 weken pas een termijn echo

3 maanden geleden

Ik had er gisteren een en was precies 7+3 en was idd inwendig. Stelt niks v ...
Ah bedankt! Ik ging er gewoon vanuit dat het uitwendig was totdat ik gister ineens anders las haha. Heb al wel eens eerder een inwendige echo gehad dus ik weet gelukkig wat ik kan verwachten. Maar fijn dat ik me nu ook hierop kan instellen haha :). Thanks voor je reactie! Hoe was je echo?