208 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Haha toevallig, dezelfde symptomen en dezelfde dag de eerste echo. Vind h ...
Hahahaha nou wat toevallig 🤣🤣🤣. Straks bevallen we nog op dezelfde dag ook.

3 maanden geleden

Net eerste echo gehad🥰8 week

3 maanden geleden

Zojuist eerste echo gehad met wat wij dachten 7 weken, maar bleek 6+5 te zijn, wat ik stiekem al wel had verwacht. Mooi kloppend hartje en alles meette goed

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oehhh! Beide nog een week doorzetten. Hoever ben je de 29e denk je?
6+6 zou k dan moeten zijn. Bij de eerste is de uitgerekende datum nooit veranderd, altijd dat geweest dat k zelf online uitgerekend had, benieuwd of dat nu ook zo is.

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Jazeker, ben ook medisch maar ziekenhuis zou ik kosten eigen risico hebben ...
Oh! Dan zijn we ook echt bijna op hetzelfde moment uitgerekend als alles goed mag gaan voor ons beiden. Ik ga voor je duimen! Ochtend of middag?

3 maanden geleden

Reactie op marrie112

Oh! Dan zijn we ook echt bijna op hetzelfde moment uitgerekend als alles go ...
Oh bijzonder!! Maandag mogen wij om 11u ochtend. Jullie? Staat nu op 15 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh bijzonder!! Maandag mogen wij om 11u ochtend. Jullie? Staat nu op 15 maa ...
Wij 14.30u, vind t zo spannend weer. Ik heb nu 18 maart uitgerekend, dus ben benieuwd wat t gaat worden qua uitgerekende datum (al zegt dat natuurlijk nog nix)..

2 maanden geleden

Reactie op Maantje88

Ik heb net inderdaad maar gewoon naar het ziekenhuishuis gebeld. Ze zei dat ...
Ik heb me aangemeld bij de verloskundige praktijk hier en daar kan ik 20 augustus terecht voor mijn eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 9 weken. Vind ik eigenlijk nog best laat voor een eerste echo, maar wegens mijn vakantie werd eerder eigenlijk ook lastiger. Nouja het is in ieder geval beter dan september pas! Ik wil iedereen nog bedanken voor de reacties met de bevestiging dat ik toch echt de verloskundige maar moest bellen 😊

2 maanden geleden

Reactie op marrie112

Wij 14.30u, vind t zo spannend weer. Ik heb nu 18 maart uitgerekend, dus be ...
Jaa spannend, tis bijna zover na weken wachten!!

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Jaa spannend, tis bijna zover na weken wachten!!
Jaaaa! 1 nachtje slapen nog!! Succes morgen 😘

2 maanden geleden

Ik morgen de eerste echo met 6 weken en 4 dagen.. ben zo onwijs nerveus! De echo is ook pas om 19:45 😑 iemand tips om de dag door te komen?

2 maanden geleden

Reactie op marrie112

Jaaaa! 1 nachtje slapen nog!! Succes morgen 😘
Jij/jullie ook! Hoop zo op positief beeld voor ons beiden.

2 maanden geleden

Reactie op Kelies

Ik morgen de eerste echo met 6 weken en 4 dagen.. ben zo onwijs nerveus! De ...
Misschien kun je werken of anders andere klusjes doen? Of afspreken met iemand zodat t ff niet continu in je gedachtes is?

2 maanden geleden

Wat spannend allemaal! Succes morgen ladies. Ik heb morgen ook mijn eerste echo, net voor onze vakantie. Morgen met 6+2 🙈

2 maanden geleden

Ik moet nog even wachten tot 6 augustus en had 11 juli al een positieve test.. volgens mij eigen berekening zou ik bij de eerste echo precies 7 weekjes zijn🍀.. spannend!

2 maanden geleden

Wat spannend allemaal! Succes morgen ladies. Ik heb morgen ook mijn eerste ...
Jij ook heel veel succes 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh bijzonder!! Maandag mogen wij om 11u ochtend. Jullie? Staat nu op 15 maa ...
Hier echt exact hetzelfde . Echo ook 11u! Uitgerekende datum voorlopig ook 15 maart.. succes allemaal vandaag!

2 maanden geleden

Tot nu toe ging het wel met aftellen maar inmiddels kan ik nergens anders meer aan denken. Morgen de eerste hele vroege echo (denk 5+4). Gelukkig wel al om 8.30 🫢

2 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 6 weken en moet nu nog 2 weken wachten tot de echo pffff

2 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Ik heb ook precies een echo met 8+5, alleen spannend als het misschien inwe ...
Na acht weken is het niet meer nodig dat het inwendig is. Ze kunnen het dan uitwendig ook al goed zien. Je kunt dat ook aangeven