208 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Tot nu toe ging het wel met aftellen maar inmiddels kan ik nergens anders m ...
Oehhhh jij bent er nu dan wss. Hoop op goed nieuws voor je.

2 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Hier echt exact hetzelfde . Echo ook 11u! Uitgerekende datum voorlopig ook ...
Ohhhh spannend hé! What if,what if.. maar ik probeer maar te denken wat is moet zo zijn en dat is wat voor mij is weggelegd. Zoiets pfff maar ik wil dat het 11u is!!

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben vandaag precies 6 weken en moet nu nog 2 weken wachten tot de echo p ...
Ik ook pas de 12de 😩 kan mezelf echt gek maken. Helemaal op de dagen dat ik wakker word en echt nergens last van heb. Maakt me zo onzeker. Succes zo Evanna!

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oehhhh jij bent er nu dan wss. Hoop op goed nieuws voor je.
Morgen helaas pas 🫢

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Ohhhh spannend hé! What if,what if.. maar ik probeer maar te denken wat is ...
Nog heeeel even!! Update je hier straks? 🙏🏻❤️

2 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger en moet nog een week wachten tot 6 augustus... wat duurt dat lang

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Morgen helaas pas 🫢
Oh sorry, had niet goed gelezen, stom. Nog heel eventjes!!!

2 maanden geleden

Onze eerste echo is morgenochtend vroeg. We weten al ruim vijf weken dat ik zwanger ben. Ben er erg onzeker over.. meer dan bij de andere zwangerschappen. Hoop dat alles goed zit

2 maanden geleden

Succes en veel plezier gewenst aan de mensen die de komende dagen hun eerste echo hebben! Wij hebben onze eerste echo straks, omdat ik eerder op vakantie was. Ik ben nu 9+1 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Nog heeeel even!! Update je hier straks? 🙏🏻❤️
Alles was goed 😀 7 weken idd en al 1 centimetertje wauw, zo gelukkig en opgelucht! En duidelijk kloppend hartje.

2 maanden geleden

Ik heb zaterdag 3 augustus de echo zo spannend

2 maanden geleden

Ik vond het ook mega lang duren, morgen ochtend eindelijk eerste echo

2 maanden geleden

Oh ik trek het bijna niet meer..! ik heb pas 14 augustus de eerste echo, dan 7+2 als het goed is. Ik heb voor mijn dochter (oktober 23) 1 miskraam en 2 missed abortions gehad en ik voel me de hele tijd zoo onzeker. Het ene moment voel ik me helemaal niet zwanger en het andere moment merk ik wel wat kwaaltjes (lichte krampen, vlagen van lichte misselijkheid, meer moe) maar als ik even niks voel stress ik m behoorlijk. Bij mijn dochter had ik ook lichte kwaaltjes. En morgen ‘lekker’ op vakantie.. hopelijk geeft dat wat afleiding 😣

2 maanden geleden

Vandaag geweest voor een vitaliteitsecho met 6+2 ivm vakantie. Alles ging goed, wat ben ik opgelucht. Mooie positie en het hartje klopt. Nu hopen op een mooi vervolg in sha Allah! Succes lieve dames ❤️🫶🏻

2 maanden geleden

Een geruststelling dat het bij de meeste vrouwen zo werkt die onzekerheid en 'ongeduld' hihi. Ik vind het ok zooo lang duren haha

2 maanden geleden

@Momtobe2025, gefeliciteerd met je goede echo en een fijne vakantie gewenst! Ook onze echo was goed. We zagen een kloppend hartje en een bewegende baby. Ook klopte de grootte van de baby met de termijn (9 wk). Ik ben opgelucht. :)

2 maanden geleden

Hier was ook alles goed! Voor nu 2 dagen teruggezet (6+4) maar de verloskundige verwachtte dat ze dat met de termijnecho wel weer zouden bijstellen

2 maanden geleden

Pas 9 augustus! Ik weet al sinds 14 juli dat ik zwanger ben, vind het belachelijk zolang 😭 ik ben dan over de 7 weken

2 maanden geleden

Reactie op skcb93

Pas 9 augustus! Ik weet al sinds 14 juli dat ik zwanger ben, vind het belac ...
Is niet heel erg lang als je kijkt naar hoe groot de baby dan is. Tuurlijk duurt het voor jou lang, maar je ziet echt veel meer op dat termijn. Het geduld wordt op de proef gesteld 🥹

2 maanden geleden

Reactie op skcb93

Pas 9 augustus! Ik weet al sinds 14 juli dat ik zwanger ben, vind het belac ...
Ik heb n echo met 8 weken (eerste kind) en nu met 6+6. Wereld van verschil met wat je ziet. Als je t geduld hebt is t wachten tot 8 weken echt waard!