208 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op skcb93

Pas 9 augustus! Ik weet al sinds 14 juli dat ik zwanger ben, vind het belac ...
Ik weet het sinds 3 juli en heb de echo pas op 5 aug. Dan zou ik 8.2 moeten zijn. Ik ben juist blij dat ik hem rond 8 weken heb, omdat daarvoor juist zoveel meer onzekerheid kan geven. Heb hiervoor een miskraam gehad, en ja het lijkt eeuwig te duren. Maar opnieuw onzekerheid zou ik nog rotter vinden. Nog even volhouden🤞🏼🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op marrie112

Hier was ook alles goed! Voor nu 2 dagen teruggezet (6+4) maar de verloskun ...
Wat fijn!! Bij mij noemde ze niet eens precies dagen, ze zei "zo'n 7 weken", toen zei ik ja dacht ik ook 7 wkn en 2 dagen en toen zei ze ja dat kan. Kunnen we preciezer zeggen bij termijnecho.

2 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo aanstaande donderdag 1 augustus, dan ben ik 6+5 weken zwanger. Zo vroeg omdat we de dag erna op huwelijksreis gaan voor 15 dagen. Als ik terugkom ben ik alweer 9+ weken :-) Het voordeel is dat de tijd op vakantie hopelijk snel gaat en de termijnecho dan alweer dichterbij komt! Als alles goed gaat en goed is donderdag natuurlijk.... *fingers crossed

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen mijn eerste echo. Nog geen hartje maar wel een goed vruchtzakje en heel klein al een beginnend vruchtje + dooierzakje te zien. Ben nu volgens eigen berekening 5+4 en dat klopte ook met wat er te zien was 🤞🏻❤️ Volgende week donderdag (met 6+6) krijg ik de volgende echo.

2 maanden geleden

Eerste echo 12 augustus.. dan ben ik volgens eigen berekening 8+3. Kan niet wachten.. ben deze zwangerschap onwijs onzeker terwijl ik dat bij m'n andere kinderen helemaal niet had.

2 maanden geleden

Reactie op Treasure

Eerste echo 12 augustus.. dan ben ik volgens eigen berekening 8+3. Kan nie ...
Hoelaat moet je de 12de? Ik tel met je mee af in onzekerheid 😊 ben heel benieuwd of wij na de echo op dezelfde dag uitgerekend zijn haha!

2 maanden geleden

Eerste echo gehad! En hartje was heel mooi aan het kloppen😍🥰

2 maanden geleden

Wij maandag, dan 8+4. Super spannend. Momenteel erg misselijk, buikpijn en onwijs moe!

2 maanden geleden

Gisteren hebben we de 1e echo gehad. We zijn zwanger van een tweeling😍😍 ..zo enorme verrassing en heeel blij!!

2 maanden geleden

Hier ook hoor ik pas 19 augustus, tijd gaat echt heel langzaam naar mijn idee. Al helemaal als je vakantie hebt haha

2 maanden geleden

Wij hebben morgen middag onze eerste echo, heel spannend maar ook heel veel zin in! We weten nog niet precies hoever ik ben ivm onregelmatigheid, maar op basis van indicatortesten denken we ergens rond de 6/7 weken

2 maanden geleden

Reactie op Anouk-s

Gisteren hebben we de 1e echo gehad. We zijn zwanger van een tweeling😍😍 . ...
Wow fantastisch.. gefeliciteerd ❤️💙

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Hoelaat moet je de 12de? Ik tel met je mee af in onzekerheid 😊 ben heel be ...
Ik moet om 11uur.. zal het je gelijk laten weten, zo benieuwd ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Anouk-s

Gisteren hebben we de 1e echo gehad. We zijn zwanger van een tweeling😍😍 . ...
Wauwie, fantastisch! Zie dat jullie zelfde zh als wij hebben! Vriendschap verzoek gestuurd! Wat zijn je symptomen?

2 maanden geleden

Dit was vorige week met 5+6 onze echo. Was een hele vreemde echo want echoscopiste was een invaller. Wij zagen naar ons idee een duidelijk hartje maar volgens haar beginnende hartactie. Kindje was 2mm en volgens haar was ik dan 4 weken zwanger wat echt niet klopt qua mijn berekening. Kan twee kanten opgaan zei ze. Vrijdag nieuwe echo maar heb er helemaal buikpijn van..

2 maanden geleden

Vandaag ein-de-lijk onze 1e echo gehad🥳 ik werd 7.4 weken geschat precies als volgens mijn eigen berekening.

2 maanden geleden

Dit was vorige week met 5+6 onze echo. Was een hele vreemde echo want echos ...
Als je een hartje hebt gezien dan zit je rond de 6 weken. Met 4 weken zou dat niet kunnen. Onze meting was ook 4 weken. Maar bij ons lag het verstopt achter de dooierzak. Maar onze VK, zij dat we rond de 6 wkn zitten.

2 maanden geleden

19 augustus de 1e echo, 1e zwangerschap. Dan zou ik 8+2 weken moeten zijn. Wat zijn de meesten al vroeg! Wachten is wel lastig, zeker omdat we hebben besloten het (pas) aan onze ouders te vertellen als de eerste echo goed blijkt.

2 maanden geleden

Ik moet wachten tot donderdag, deze week duurt een maand 😑

2 maanden geleden

Reactie op Druijf

19 augustus de 1e echo, 1e zwangerschap. Dan zou ik 8+2 weken moeten zijn. ...
Het verbaast mij ookhoe vroeg sommige al mogen. Hier is het rond de8 weken. En omdat m'n vorige zwangerschap niet goed ging, mogen ze het een week eerder aanbieden. Maar wat jij hebt is dus noet gek🙂