208 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb 12 augustus mijn eerste echo en volgens mijn eigen berekening ben ik nu 6 wk en 1 dag

2 maanden geleden

Volgens mijn berekening ben ik nu 5+2 weken en wij hebben 15 augustus de eerste echo

2 maanden geleden

Nou precies dit! Ik vind het echt ontzettend lang duren! 15aug de eerste echo en ik weet het sinds 19 juli 🥰.. kan me niet herinneren dat ik het bij mijn eerste kindje (bijna 3) zo lang vond duren... toen was het ook corona en was ik thuis met corona besmetting maar die eeuwige wachttijd kan ik me niet herinneren hihi! Wordt er ook zo onzeker van..

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap en eerste echo a.s maandag 5 augustus… het lijkt wel een eeuwigheid te duren! Dagen zijn nog nooit zo langzaam gegaan! Maak me ook zorgen of het wel goed zit. 0,0 klachten alleen soms als ik te druk ben iets sneller vermoeid. Geloof pas dat ik zwanger ben als de echo goed zit, even afwachten 🙈

2 maanden geleden

Mijn 1e zwangerschap en echo op 8 augustus. Gelukkig wel meteen om 09:15 uur. Ik ben dan als het goed is 7 weken🍀

2 maanden geleden

Ik heb officieel de 16e eerste intake en echo. Maar onze praktijk heeft een wekelijks echo spreekuur vanaf week 6. Week 6 vond ik wat te vroeg, maar ga er volgende week met 7 weken wel gebruik van maken :).

2 maanden geleden

Reactie op Ctp33

Mijn 1e zwangerschap en echo op 8 augustus. Gelukkig wel meteen om 09:15 uu ...
Ik mag 8 augustus ook weer, om 9.30! Ben dan ook 7 weken dus we lopen gelijk haha

2 maanden geleden

Eindelijk, vanmiddag de echo! 😍 Zo spannend, ik ben overal met m'n gedachten😱

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik mag 8 augustus ook weer, om 9.30! Ben dan ook 7 weken dus we lopen gelij ...
Super leuk! Spannend hè ☺️

2 maanden geleden

Ik heb m’n eerste echo op 16 augustus, volgens berekening laatste menstruatie ben ik dan ongeveer 8+1. Ietsje ‘later’ omdat we op vakantie zijn tot 14 augustus. Vind het toch wel weer spannend.

2 maanden geleden

Zojuist onze 1e echo gehad! ❤️ Inderdaad rond de 7 weken nu en het hartje zien kloppen 😍

2 maanden geleden

Pffff wat duurt dat wachten lang! Eerste echo op 13 augustus. Ben dan 8+2... had het idee dat de tijd tot de eerst echo bij mijn vorige kindje toch echt sneller ging.

2 maanden geleden

Jaa gister erachter gekomen dat ik en mijn partner een kindje verwachten. Super spannend tot aan de 1ste echo om te horen of alles goed gaat! Geloof het gewoon nog steeds niet. Meisjes droom die uitkomt en dan zolang wachten is super eng!

2 maanden geleden

Ik vind het zelf juist wel fijn dat ik de echo met 8 weken heb en niet al met 7. Hoe eerder een echo, hoe minder het zegt. Bij mijn oudste van 6 had ik pas rond 11 weken de eerste echo. Dat was toen alleen voor de termijn. Nu heb je best veel echo's: 8 weken -vitaliteitsecho 12 weken- termijnecho 13 weken- 13 weken echo En dan weer een gat tot de 20 weken echo. Ik vind het elke keer weer spannend als ze gaan kijken, maar probeer verder ook wel gewoon te vertrouwen dat het goed zal zitten.

2 maanden geleden

Ik heb morgen mijn eerste echo. Zo spannend.. Vandaag heb ik er echt last van.. Ik hoop zo dat het goed zit. Ik ben morgen 8+4, dus hoop op een kloppend hartje!

2 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Ik heb morgen mijn eerste echo. Zo spannend.. Vandaag heb ik er echt last ...
En hoe ging het?

2 maanden geleden

Ik heb morgen eindelijk de eerste echo om 17:45! Dan ben ik 8+1. De tijd vliegt altijd maar man wat gaan de dagen nu langzaam! 🙈 zo spannend!

2 maanden geleden

Joehoeee ik heb morgen ook eindelijk de eerste echo. Ik ben dan (denk ik) 7+3. Zo spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Ik heb morgen mijn eerste echo. Zo spannend.. Vandaag heb ik er echt last ...
Hoe ging het??

2 maanden geleden

Wij gaan woensdag voor de 1ste echo. Ben erg zenuwachtig naar een miskraam en vorige week wat bloedverlies. Duimen en bidden