16 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb net als bij mijn eerste zwangerschap de foto gemaakt op de dag van de positieve test en vanaf dan elke week. In t begin denk je soms zelf dat er helemaal geen verschil is maar als je dan door de foto's heen scrolt is t zo leuk om je buik te zien groeien

3 maanden geleden

Ik maak ook elke week foto鈥檚 om het vast te leggen. Het lijkt mij mooi en bijzonder om het later weer terug te zien 馃グ

3 maanden geleden

Gefeliciteerd Jessica! Ik heb gistermiddag de test gedaan en pas de afgelopen uurtjes voelt het voor mij 'echt'. Ik denk dat ik achteraf spijt ga krijgen als ik niet deze week al met de foto's begin. Dit is toch het startpunt. Ze weggooien kan altijd nog. :)

3 maanden geleden

Ik was van plan het vanaf 4 weken te doen maar de week is voorbij gevlogen en nu ben ik al bijna 5 weken 馃槀 Morgen heb ik tijd om even te zoeken in huis waar het het beste lukt en dan ga ik daarna proberen iedere donderdag foto鈥檚 te maken. Ik heb wel een foto in de spiegel gemaakt net voor ik positief testte maar die is niet perse mooi ofzo haha.

3 maanden geleden

Ik ga vanaf 6 weken foto鈥檚 maken. En heel bijzonder, morgen een 3D scan. Ben eigenaresse van een bedrijf wat 3D zwangerschaps beeldjes maakt en lijkt me zo tof om op die manier het verschil van nu tot 40 weken te gaan zien 馃挄

3 maanden geleden

Hier geen idee, weet nog niet of deze zwangerschap goed blijf gaan en bij me dochter had ik niet eens een buikje gekregen dus nooit gedaan

3 maanden geleden

Ik heb bij week 4 een polaroid gemaakt en deze ga ik elke week maken

3 maanden geleden

Bij mijn oudste heb ik vanaf dat het een beetje zichbaar werd elke week een foto gemaakt. Bij de jongste sporadisch omdat ik het gewoon vergat馃様

3 maanden geleden

Reactie op reikoryuu

Gefeliciteerd Jessica! Ik heb gistermiddag de test gedaan en pas de afgelop ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd 馃 ik ben vandaag toch begonnen met de foto鈥檚 en idd ze later weggooien kan altijd nog

3 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik was van plan het vanaf 4 weken te doen maar de week is voorbij gevlogen ...
Oh ja de tijd vliegt dan ineens wel voorbij zo 馃槀 en nog gelukt? Ik heb vandaag voor het eerst een foto gemaakt 馃榾 en ooo leuk dat je een foto hebt toen je net positief was!

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Ik ga vanaf 6 weken foto鈥檚 maken. En heel bijzonder, morgen een 3D scan. Be ...
Oh wat bijzonder! Dat is wel heel gaaf helemaal als je dat zelf kan doen! 馃槂 superleuk! 馃挄

3 maanden geleden

Hier geen idee, weet nog niet of deze zwangerschap goed blijf gaan en bij m ...
Oh geen buik gekregen? Dat lijkt mij ook wel apart. Ik ga voor jou en ons allemaal duimen dat het goed blijft gaan! 馃馃徎

3 maanden geleden

Reactie op hswb123

Ik heb bij week 4 een polaroid gemaakt en deze ga ik elke week maken
Oh dat is ook een heel leuk idee!! Ga je die later in een boek plakken?

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Bij mijn oudste heb ik vanaf dat het een beetje zichbaar werd elke week een ...
Aah jammer dat je het vergat maar je hebt i.i.g. wel een aantal foto鈥檚 en dat is ook hartstikke leuk! 馃檪

3 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Oh dat is ook een heel leuk idee!! Ga je die later in een boek plakken?
Jaa die wil ik dan inderdaad achter elkaar in een fotoboek plakken, lijkt me een mooie serie foto鈥檚馃グ

3 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Oh ja de tijd vliegt dan ineens wel voorbij zo 馃槀 en nog gelukt? Ik heb van ...
Ik heb vandaag ook de eerste mooie foto gemaakt! Heb er zelfs make-up voor op gedaan maar dat ga ik vast niet lang volhouden 馃槀馃槀