15 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij zag je het met 20 weken nog amper 馃檲 Je baarmoeder zit nog achter je schaambot dus je ziet nu volgens mij vooral je darmen die lekker onrustig zijn

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap pas rond 20 weken. Bij mijn tweede rond de 13 weken. En nu is er ook nog niet echt iets te zien (bijna 7 weken). Toen ik vorig jaar 13 weken was voelde ik me echt al een walvis maar als ik nu die foto鈥檚 zie dan denk ik, oh boy nog niks aan de hand daar 馃ぃ

2 maanden geleden

Bij mij rond de 14 weken kon ik mijn eerste onmiskenbare babybumpfoto maken 馃榿

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap pas vanaf 16/17 weken. Nu bij de tweede verwacht ik wel wat eerder!

2 maanden geleden

Mijn buik doet gewoon zeer zo opgeblazen ben ik momenteel. Ben nog maar 6,5 week zwanger (denk ik) maar ik kan mn buik al niet meer inhouden terwijl ik zelf altijd slank ben geweest

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Mijn buik doet gewoon zeer zo opgeblazen ben ik momenteel. Ben nog maar 6,5 ...
Hier ook! M鈥檔 maag en m鈥檔 darmen zijn helemaal uitgezet en mn buik staat super strak, steen hard. Lijk wel 20 weken zwanger 馃槀 zo raar he, ben pas 7 weken dus het vruchtje is pas 3 of 4 mm en dan alles zo overhoop gooien

2 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Hier ook! M鈥檔 maag en m鈥檔 darmen zijn helemaal uitgezet en mn buik staat su ...
Ja vind het ook een hele rare gewaarwording. Had van alles verwacht van zwanger zijn maar dit niet echt. Voor de rest heb ik ook weinig klachten maar die buik is echt bizar

2 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik met 20 weken een beginnend buikje. Nu ben ik zwanger van de 3e en vind ik mezelf er al uitzien zoals mijn 1e met 20 weken (en dat duurt nog 11 weken馃槄)

2 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Hier ook! M鈥檔 maag en m鈥檔 darmen zijn helemaal uitgezet en mn buik staat su ...
Ik ben dit dus precies zo. M鈥檔 onderbuik is helemaal rond en opgezet, super hard.. ben 7 weken dus dit kan toch nog haast niet hierdoor komen?

2 maanden geleden

Vanaf 7 weken al 馃槄 Niet geheim te houden met deze warme temperaturen haha

2 maanden geleden

Reactie op Nikita0604

Vanaf 7 weken al 馃槄 Niet geheim te houden met deze warme temperaturen haha
Omg ik vanaf 5 weken al 馃ぃ. Ik was van de week met de trein, en stonden gewoon letterlijk mensen voor me op 馃槀馃槀. Gewoon echt zo鈥檔 opgeblazen buik

2 maanden geleden

Bij mij gaan mijn darmen meteen naar voren staan dus ik heb echt al opvallend een dikkere buik馃ゴ Bij mijn tweede kind moest ik het met 9 weken al vertellen omdat ik het gewoon echt niet meer kon verbergen. Moet zeggen dat ik toen ook heel erg dun was dus dan zie je het ook meteen als er een buikje zit ineens.

2 maanden geleden

Ik ben nu 8+4 en 1 collega weet het al. Die zei al; je ziet t wel al hoor... Nu ben ik ook zwemlesgever, en sta dus in badpak dus valt dan meer op dan met kleding denk ik hahaha. Ik merk ook dat ik einde van de dag best opgeblazen ben! Is mijn 2e zwangerschap overigens.

2 maanden geleden

Reactie op iirrssjjee

Ik ben nu 8+4 en 1 collega weet het al. Die zei al; je ziet t wel al hoor.. ...
Ik ben vandaag 9 weken en heb hetzelfde, s鈥檃vonds al echt een goeie buik. Maar als je goed kijkt kun je er eigenlijk al niet meer omheen.. 馃憖

2 maanden geleden

Bij mijn eerste pas vanaf een week of 18. Nu 6 weken en echt al een behoorlijke buik 馃槩 zijn vooral opgezette darmen denk ik hoor