10 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 9 weken vandaag, mijn familie weet het allemaal al. Over 2 weken hebben wij weer een echo, en ik denk dat ik het daarna deel met de buitenwereld.

2 maanden geleden

Wij hebben het verteld na de termijnecho. De nipt en 13 weken echo heb ik aankomende week. Mochten hier wel complicaties bij zijn, vind ik dit ook fijn om te delen. Ik heb het nog niet op social media gedeeld

2 maanden geleden

Mijn ouders weten het, en gister man z'n vader en vriendin verteld maar ben boos want zij heeft t op Facebook gegooit zonder onze namen wel ik zei we wachten tot na 13 weken echo 2 september dan ben ik 14+2 want ik vind het nog spannend

2 maanden geleden

Familie hier wist het met 8 weken al. We waren toen met zn allen bij elkaar voor de verjaardag van mijn moeder, dus vond ik een mooi moment! Ooms tantes wisten het met 9 weken en 10 weken. A.s. donderdag heb ik de termijn echo. Deze week ben ik vrij, maar collega's hebben al vermoedens, dus die vertel ik het volgende week na de termijn echo 😉. Echt openbaar (facebook, insta) doen we denk ik 19 september. We hebben 4 september de 13 weken echo, en de 19e zijn we 5 jaar getrouwd, dus wel leuk om het dan bekend te maken.

2 maanden geleden

Wij hebben aankomende donderdag de termijnecho met 11 weken. Dan gaan we het dit weekend tegen verdere familie en vrienden zeggen. Onze ouders weten het al vanaf de positieve test. Ik zal blij zijn als iedereen het weet. Je begint het namelijk al aardig te zien en ik begin de beperking in oversized kleding echt irritant te vinden 😂

2 maanden geleden

Ouders, schoonouders en (schoon)zussen & broer wisten het al met 8 weken en een paar close vrienden ook. Volgende week hebben we de 13 weken echo en dan gaan we het aan iedereen bekend maken

één maand geleden

Ouders/broers/zussen en naaste collega’s weten het al, verdere familie en vrienden na 13w echo

één maand geleden

Mensen om ons heen weten het al. Op social media na de termijn echo.

één maand geleden

Mijn familie en onze goede vrienden weten het allemaal al. Familie met 7 weken, vrienden met 8 w/9w verteld. De rest vind ik niet heel belangrijk dus komt wel een keer, geen bewust punt gekozen.