36 Reacties
17 dagen geleden
Niet. Bij de eerste nauwelijks gebruikt waardoor we hem weg hebben gedaan. Er komt ook geen nieuwe.
17 dagen geleden
Wij nemen dit keer geen box, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik hem met 30 weken staan.
17 dagen geleden
Ik denk rond de 30 weken, wil niet te vroeg zodat het netjes blijft maar ook niet te lang wachten aangezien onze dochter op 34 weken was gekomen en haar kamer nog helemaal niet af was, dus de box gaat wel op tijd naar beneden deze keer 🤣
17 dagen geleden
Hier zo laat mogelijk😂 dus zal ergens rond 39/40 weken zijn. Ik vind het een enorm groot gevaarte, hoewel ik hem al drie keer goed gebruikt hebt hoor! Maar ding staat er in 10 minuten dus voor mij is zo laat mogelijk prima. Bij de eerste stond ie wel met 30 weken maar dat waren hormonen denk ik😂
17 dagen geleden
Bij de eerste al met 20 weken, ook om de katten te laten wennen (en ze te leren dat ze er niet in mochten). Uiteindelijk heeft hij er langer gestaan tijdens de zwangerschap dan toen de baby er eenmaal was want die wilde er echt niet in 😂 Deze keer kopen we dus ook geen box meer. Wil misschien wel het ledikantje beneden zetten zodat ik de baby soms even veilig weg kan leggen en eventueel voor dutjes (naast draagdoek). Ik denk zo rond 34-36 weken als ik met verlof ga, zodat de peuter (en wederom de katten) eraan kan wennen.
17 dagen geleden
Reactie op Hel1J
Hij staat nog van de vorige dus straks de bodem weer een standje hoger. Ik ...
Hier hetzelfde. Onze eerste is net 1 en die zet ik er nog regelmatig in. Heb hem bij de eerste ergens aan het eind van de zwangerschap neergezet, toen we hem voor een goeie deal via marktplaats kon krijgen. Maar wij hebben een hele grote woonkamer dus hij staat ook niet in de weg. :)
17 dagen geleden
Reactie op Sunfield
Na kerst en oud en nieuw, als de kerstboom weg is. Daarvoor is er ook niet ...
Zo gaan wij dat ook doen
17 dagen geleden
Hier met 12 weken al staan
Ik had de box nodig zodat ik een plek had om alles in te doen terwijl wij de babykamer gingen klaarmaken..