36 Reacties

17 dagen geleden

Niet. De vorige keer was de baby eigenlijk altijd op schoot of in de draagdoek.

17 dagen geleden

Ik wil hem sowieso pas na oud en nieuw opzetten omdat bij ons ook de kerstboom daar altijd staat haha. Het is normaal ook de plek van de krabpaal van onze kat waar hij graag op ligt (is naast de bank dus vindt ie gezellig). Ik vind het zelf best zielig dat zijn krabpaal daar weg moet maar er is geen andere plek. 😅 Wat zouden jullie doen, box op tijd opzetten zodat hij kan wennen of zo laat mogelijk zodat hij z'n krabpaal nog wat langer heeft? First world problems dit 🤣 Hij heeft trouwens nog andere krabpalen maar hier kan hij ook op zitten en op de rest niet. 😅

17 dagen geleden

Vorige zwangerschap pas in mn verlof. Stond toch maar in de weg vond ik en je doet er niks mee toch tot de baby er is? En nu.. misschien helemaal niet. Eerste baby haatte de box dus die lag of op een kleed op de grond of hing op ons 😬

17 dagen geleden

Onze eerste baby heeft er veel en graag in gelegen, nu met een kleine van 3,5jaar die rond loopt zet ik de box wel weer op maar ik denk ook pas in mijn verlof.. mocht het om de 1 of andere reden een vroeggeboorte worden (waar ik natuurlijk niet vanuit ga) is de box het laatste waar ik aan denk maar daarnaast ook heel snel opgezet!! Maar gewoon lekker doen waar jij blij van wordt 😆!!

17 dagen geleden

Voor de eerste hadden we er geen maar nu toch maar een aangeschaft. Sinds we geen eigen kamer hebben voor de kleine hebben we hem toch al in de woonkamer gezet.Geeft mij een rust dat dingen al klaarstaan :)

17 dagen geleden

Hier staat die sinds vandaag, maar zijn er meer mensen die een bopita rondo box hebben? Ik vind hem zo laag!

17 dagen geleden

Pas tijdens mn verlof.. Vind het daarvoor niet zo nodig, En als de baby zoveel eerder komt heb je hem de eerste tijd toch niet nodig en is ie ook snel genoeg opgezet 😊

17 dagen geleden

Reactie op margocs

Voor de eerste hadden we er geen maar nu toch maar een aangeschaft. Sinds w ...
Dat heb ik ook het moet gelijk klaar zijn 😘😘

13 dagen geleden

Ik heb m nu al staan ( ben 23 weken ) 😂 maar heb ook geen plek om hem op te bergen en zo kunnen de katten ook al eraan wennen. En wij ook haha.

12 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Bij ons stond ‘ie al met 20 weken om de kat vast te laten wennen - maar dat ...
Hahahaha ik ga deze ook bij mijn vriend proberen morgen 😂

12 dagen geleden

Na 30 weken pas

12 dagen geleden

Ik had hem begin zwangerschap staan hahah moet wel zeggen dat mijn zoontje net 1 was en we hem Nog regelmatig gebruiken als hij even op een plek moet blijven 😂 dus laten hem nu gewoon staan anders kunnen we hem afbreken en na een paar weken weer opzetten.

8 dagen geleden

Reactie op mamafaby

Hier staat die sinds vandaag, maar zijn er meer mensen die een bopita rondo ...
Hoi! Ik zie net dit berichtje, wij willen deze ook aanschaffen maar mijn vriend is heel lang dus nu twijfel ik 😂 is hij echt heel laag?

8 dagen geleden

Die van ons staat al ruim 3 a 4 weken in de woonkamer 😅🙈 nu “pas” 23 weken zwanger. Onder het mom van 2e hands op marktplaats een gevonden die perfect bij het interieur paste dus moesten hem wel halen voordat die weg is 😂 Binnenkort maar eens een boxkleed aanschaffen, kan de visite met babies hem alvast gebruiken ☺️

7 dagen geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Die van ons staat al ruim 3 a 4 weken in de woonkamer 😅🙈 nu “pas” 23 weke ...
Wij hebben die van ons ook al in huis ook via MP maar staat voor nu nog even op de babykamer. Na de feestdagen kan hij naar beneden.