30 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wanneer vertellen jullie het aan ouders?
Wij willen even met vroegere mk in april te hebben gehad wachten op eerste echo, dan vertellen we het aan onze ouders/broers en zussen

3 maanden geleden

Ik zal het vertellen aan de mensen met wie jullie het ook graag willen delen mocht het fout gaan. Zo had ik bij mijn vorige zwangerschap het mijn ouders verteld en nog niet mijn schoonouders. Toen kreeg ik dus een miskraam en ik vond het zo fijn om de emotionele steun te hebben van mijn ouders en vond het ook fijn dat niet iedereen het wist. Die wilden we het vooral vertellen bij goed nieuws. Mijn ouders weten het nu ook en mijn beste vriendinnen ga ik het ook al vertellen. De rest ga ik het vertellen bij een goede echo rond 10 - 12 weken 😊 voor velen is het een verrassing dat we toch nog een kinderwens hebben, dus wil er vooral iets heel leuks van maken :)

3 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wanneer vertellen jullie het aan ouders?
Ik hoop dat ik het zo lang voor me weet te houden, maar wilde het na de eerste echo doen. Dan zijn de eerste zorgen weg en kan ik ze de echo laten zien. Heb wel getwijfeld om het eerder te doen dus wie weet wordt het nog anders. Voor nu alleen een goede vriendin ingelicht. Wat is jouw plan? (Volgens mij lopen we aardig gelijk trouwens, bij ons ook 1e kindje en wij zijn ook in januari begonnen en 9 juni eerste cyclusdag van deze cyclus!)

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Wij zijn 3 weken geleden terug gekomen van vakantie… nu hebben we de eerste ...
Wat leuk! Wij ook 22 juli eerste echo 🍀

3 maanden geleden

Reactie op CheyennneeP

Wat leuk! Wij ook 22 juli eerste echo 🍀
Oehh spannend he!!! Heb zoveel zin om alle koppen te zien als we het vertellen😅😂

3 maanden geleden

Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3. Een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 9,5 maand Mijn man heeft altijd vertelt dat ons gezinnetje niet compleet is en dat hij er 4 wilt 😅 sinds de jongste geboren is vraagt iedereen continue 'zijn jullie al begonnen, is het al gelukt?' Echt vervelend..... Wij wachten totdat we de 1e echo 1 aug hebben gehad (7+5) voordat we het vertellen aan de ouders/schoonouders en vrienden. Dan vind ik het net wat leuker dan er nu meteen op in te gaan. Op het werk ligt het eraan. Moest het toen bij 10 weken vertellen omdat ik mijn werkbroek niet meer aankon en ik echt ziek was en iedereen zag dat er wat aan de hand was😅 het liefst had ik gewacht tot aan de nipt maar dat ging helaas niet.

3 maanden geleden

Wij willen het wel vroeg gaan delen met in iedergeval ouders en broers. We hebben ze 13 juli uitgenodigd zogenaamd om een taartje te eten voor mijn man m'n behaalde diploma maar in werkelijkheid hebben we een verrassing.

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap gewacht tot de 20 weken echo, die was niet goed ons kindje bleek overleden.. dus dat was heel shit om uit te leggen. Vooral aan de ouders. Nu gaan we het dus na de eerste echo waarschijnlijk in de groep gooien 🤍

3 maanden geleden

Bij de eerste was ik vanaf week 7 al vreselijk misselijk. In week 9 toen een echo gehad die goed was, dus toen op werk al verteld. Mijn familie wist het iets eerder al (was precies met de kerstdagen), dus wel handig uit te leggen waarom ik geen carpaccio nam en waarom ik zo misselijk was.... Deze keer willen we mijn zoontje een shirt met grote broer aan doen. Hopelijk kan ik het dit keer wel uitstellen tot na de eerste echo.....

3 maanden geleden

Wij gaan de foto's van onze trouw tonen aan de ouders en op het einde een foto toevoegen met 'baby on the way'. 😁