58 Reacties

vorige maand

Ik ga met 34 weken. Daarbij komt nu even kijken dat er nog geen vervanging voor mij was, die er nu wel komt een aanstaande maandag begint. Dan kan ik die nog even 2 weken gaan inwerken voor mijn verlof, lekker intensief dus. Heb wel meer vrij genomen en werk sinds dit jaar 4 dagen in de week maar merk inderdaad ook wel dat ik op begin te raken. Geestelijk wil ik alles maar mijn lichaam laat me zwaar in de steek op het moment.

vorige maand

Ik zou met 35+2 gaan, maar plak er een week vakantie bij, dus met 34+2. Vandaag was toevallig m’n laatste dag 😍

vorige maand

Ik ben zwanger van de eerste en ga met 35+6. Ik voel heel goed nog en denk dat ik het wel volhoud. Ik hoor bij meerdere dames om me heen dat ze bij de tweede inderdaad eerder met zwangerschapsverlof zijn gegaan. Succes en sterkte

vorige maand

Toevallig was vandaag m'n laatste dag! Nu 36 weken zwanger

vorige maand

Reactie op Danique1504

Ik ga met 34 weken. Daarbij komt nu even kijken dat er nog geen vervanging ...
Sorry, 36 weken 🙈 zwangerschapsbrein. 4 weken voor de uitgerekende datum.

vorige maand

Bij de eerste met 35 weken, de 2e met 34 weken en nu bij de 3e met 36 weken. Al was mijn laatste werkdag dinsdag (werk 2 dagen in de week). Wel verlof gestart met 2 zieke kindjes dus hoop dat het rustiger wordt de komende weken 😅

vorige maand

Met 34 weken hoor! 2e zwangerschap. Ik zou het niet volhouden tot 36 weken met werk, een peuter en alles. Ben blij dat ik met 34 weken geen werk meer heb

vorige maand

Met 34 weken. En vanaf 26 weken al gedeeltelijk in de ziektewet. Een peuter, veel kwalen en hard werken gecombineerd heb ik als flink pittig ervaren!

vorige maand

Bij de eerste met 36 weken gegaan, nu met 34 weken. alleen door HG helaas sinds 28 al met ziekteverlof.
Komende maandag is mijn laatste dag. Dus vanaf dinsdag met verlof. Ben dan 36 weken. Maar ben er ook echt wel aan toe
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en bizarre bevallingsverhalen

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby. Welke mijlpalen kan je verwachten? Verder klapperen onze oren van de meest bizarre bevallingsverhalen van onze communityleden. En we buigen ons over de vraag of vrouwen geschikter zijn in opvoeden dan mannen. Want daarover zijn nogal wat hardnekkige denkbeelden.

vorige maand

Bij de eerste met 36 weken, alleen die kwam pas met 41+3, dus alsnog bijna 6 weken van tevoren verlof gehad 😇 Nu hoop ik met 34+6 (volgende week laatste weekje werken) met verlof te gaan, maar moet ik ingeleid worden met 38 of 39 weken (definitieve datum hoor ik in week 37), dus al met al nu korter verlof voor de kleine komt dan de vorige keer 😉

vorige maand

Bij alle drie doorgewerkt tot 36 weken. Vond het wel pittig nu met die twee erbij en fulltime werken, maar heb liever langer de tijd na de geboorte. Moest deze week wel ff beetje bijkomen van afgelopen periode, maar aankomende week steeds meer rust denk. Ben morgen 37 weken.

vorige maand

Ik ben met 32 weken met verlof gegaan, maximaal doorgewerkt nog voor een tweelingzwangerschap. Was er op het laatst ook echt aan toe en daarna nog verder ingekakt. Nu 34+3 weken en blij dat ik nu niet meer hoef te werken!

vorige maand

Reactie op Bitterbal

Bij alle drie doorgewerkt tot 36 weken. Vond het wel pittig nu met die twee ...
Phoe ook nog fulltime werken, knap zeg! Dat langer de tijd na de geboorte zat ook wel in mijn hoofd maar neem ouderschapsverlof op en heb nog heel wat vakantiedagen.. mogelijk komt deze baby ook aan de late kant (dochter kwam met precies 41 weken).

vorige maand

Mijne begint met 34+1 (dat is komende maandag). Ongepland want ik ging doorwerken tot het einde (dus 1 week voor de uitgerekende datum). Maar 4 dagen per week werken, 2u reistijd per dag, een baby van 13 maanden, bekkeninstabiliteit en harde buiken hebben mij genekt. Ik geraak niet meer zelfstandig uit bed op dit punt dus het is tijd om de handdoek in de ring te gooien.

vorige maand

Reactie op Oostende

Mijne begint met 34+1 (dat is komende maandag). Ongepland want ik ging door ...
Wat balen voor je! Maar klinkt alles bij elkaar echt pittig en niet te doen..

vorige maand

Nog 1 week, verlof gaat in vanaf 35 weken 🥰

vorige maand

Reactie op Diaan1988

Phoe ook nog fulltime werken, knap zeg! Dat langer de tijd na de geboorte ...
Mijn eerste twee jongens kwamen beide met 41+6 dus ik verwacht nu weer ruim over de 40 weken te gaan. Dan heb ik toch ook best lang verlof, al zijn de laatste twee weken niet meer zo chill en comfortabel 😅 Wanneer ben je 35+3? Moet je nu nog lang werken?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige maand

Reactie op Bitterbal

Mijn eerste twee jongens kwamen beide met 41+6 dus ik verwacht nu weer ruim ...
Ik moet alleen maandag nog werken, heerlijk!
Vandaag officeel eerste dag!! 36 weken. Was aftellen met nog een kleine van 1.5 jaar🙈 maar we hebben t gehaald. Nu nog de 37 weken halen. Zoontje is met precies 37 weken geboren. Nu mag hij iets langer blijven zitten 😜