26 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was dit bij 7+3 dagen (toen was de echo) helaas bij 12 weken een miskraam gehad, maar volgens mij kan je dit echt al zien bij 6 weken 😊

3 maanden geleden

Bij mn eerste zwangerschap zagen ze het bij 6+4, was een inwendige echo. Deze keer pas een echo bij 7+5

3 maanden geleden

Ja ik stel me er natuurlijk op in dat er nog weinig te zien is maar toch hoop ik dat de teleurstelling meevalt haha

3 maanden geleden

Bij mij wisten ze ook niet zo goed hoe ver ik was , kreeg wel gelijk een echo maar er was toen een niet rond vrucht zakje te zien en zou het misschien niet goed zitten. 10 dagen later weer een echo gehad en bleek ik 5+4 dagen te zijn en zagen wij al een hartje kloppen !! Dus zat alles goed ! We hebben er niet naar kunnen luisteren maar het wel kunnen zien 🙂🥰

3 maanden geleden

Reactie op Denise2000

Bij mij wisten ze ook niet zo goed hoe ver ik was , kreeg wel gelijk een ec ...
Oh fijn om te horen! Hopelijk zie ik ze 23e ook een mooi hartje

3 maanden geleden

Mijn eerste dag van de menstruatie was 11 mei! Heb zelf een lange cyclus. Vorige week een echo, vruchtje was 5 weken. Geen hartje en kans op miskraam was groot, omdat we volgens de telling echt wel verder moesten zijn. Gisteren geweest, 6 weken en een kloppend hartje!!

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Mijn eerste dag van de menstruatie was 11 mei! Heb zelf een lange cyclus. V ...
Weet jij wanneer je eisprong was?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Weet jij wanneer je eisprong was?
Mijn eisprong was rond 30 mei

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Mijn eisprong was rond 30 mei
Maar dan ben je toch veel verder nu?

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje een kloppend hart je gezien op 5+5 🤍

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Mijn eerste dag van de menstruatie was 11 mei! Heb zelf een lange cyclus. V ...
Ik heb precies hetzelfde! Woensdag opnieuw een echo om te kijken of er een hartje te horen is... Maar jouw verhaal geeft mij weer iets meer hoop dat het nog kan ✨

3 maanden geleden

Ik ben zo angstig voor de echo. Ik weet dat ik het niet in de hand heb en er niets aan kan doen maar dit kindje is zo gewenst en ik merk dat ik mezelf echt gek maak door steeds te denken dat er vast wel geen hartje zal kloppen en ik merk dat ik die gedachte niet los kan laten. Herkent iemand dit?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik ben zo angstig voor de echo. Ik weet dat ik het niet in de hand heb en e ...
Ik herken dit helaas heel erg..

3 maanden geleden

Vorige week geweest en een kloppend hartje gezien. Was toen 6+1

3 maanden geleden

Hier ook een onregelmatige cyclus na miskraam in maart. 30 mei eerste dag laatste menstruatie, vandaag een echo gehad. Het was allemaal nog heel pril (waarschijnlijk net aan 6 weken), maar wel kloppend hartje gezien. Over 2 weekjes terug om te zien of de groei goed is en het hartje stevig klopt. Ik mag gelukkig wat vaker langs na 3 miskramen.

3 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Hier ook een onregelmatige cyclus na miskraam in maart. 30 mei eerste dag l ...
Weet jij wanneer je, je eisprong hebt gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Weet jij wanneer je, je eisprong hebt gehad?
Nee niet zeker. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt en ik denk zo rond 16 juni, maar nooit echt een knaller van een test gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Nee niet zeker. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt en ik denk zo rond 16 ju ...
Aha oke, ja ik heb op 31 mei mn laatste menstruatie gehad.

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Mijn eerste dag van de menstruatie was 11 mei! Heb zelf een lange cyclus. V ...
Heel erg blij voor je. Ik heb op 12 juli een echo gemaakt, omdat ik eerder 2 vroeggeboortes en 1 miskraam heb gehad. Volgens berekening was ik op 12 juli 6 weken. Helaas was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. De gyn gaf aan even afwachten. Kan ook een miskraam zijn. Mijn eisprong was rond 14 juni. Ik moet pas over 2 weken weer voor een echo. Ik ben zo nerveus. Ook vanwege mijn geschiedenis en omdat ik afgelopen woensdag 2 stukjes bloedstolsels had gezien en een beetje bloed. Daarna in het weekend weer bruin bloed met slijm. Jouw verhaal geeft me hoop. Ik ben heel erg blij voor je. Heel veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Heel erg blij voor je. Ik heb op 12 juli een echo gemaakt, omdat ik eerder ...
Ik hoop dat je over 2 weken een goede echo hebt! Heb je iets gemerkt aan het feit dat je een leeg vruchtzakje hebt?