26 Reacties

3 maanden geleden

Mijn laatste menstruatie was 29 mei, ik had afgelopen maandag de eerst echo en terug gezet naar 5 weken, nog geen hartje te zien maar wel een mooi en goed passend beeld bij 5 weken… nu 2 weken wachten… pfff wat duurt dat lang he!

3 maanden geleden

Ik had gister mijn eerste echo met 6wk+2. Er werd gezegd dat er een kans is dat we geen hartje zien omdat het nog heel vroeg is. Tijdens de echo zagen we toch al een hartje kloppen! 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik hoop dat je over 2 weken een goede echo hebt! Heb je iets gemerkt aan h ...
Neen ik had niets gemerkt. Vandaag geweest om echo te herhalen. Nu wel een dooierzakje, maar geen hartslag. En het dooierzakje ligt laag. De gyn zegt dat dat geen goed teken is

2 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik ben zo angstig voor de echo. Ik weet dat ik het niet in de hand heb en e ...
Ahh ja ontzettend. Ik ben in januari met 15wkn bevallen helaas. We hebben al best wat jaar tussen de eerste en nu de tweede die mis ging... langer dan we wilden. Volgend jaar trouwen we en we zouden het prachtig vinden om dan een 3e te hebben... nu lijkt het erop dat het lijkt te lukken. Maar ik ben zo bang dat het niet goed zit. Ik zal wel een miskraam hebben is de gedachte. Dat komt zo vaak voor, dat heb ik nog niet gehad, dus okk dat zal ik nog wel moeten meemaken... ik weet dat ik er niets aan kan doen en het kan natuurlijk ook gewoon hartstikkegoed gaan,, maar mn hoofd is echt de grootste tegenstander op dit moment.

2 maanden geleden

Mijn laatste menstruatie was 10 juni, op 4 juli de eerste positieve test. Eerste echo was i.v.m. bloedverlies, met (dacht ik) 6+3, maar dat bleek 6+1 te zijn, daar was al een duidelijk kloppend hartje te zien.

2 maanden geleden

Ik met de eerste echo met 6+5 weken.