140 Reacties

17 dagen geleden

18 okt met 19+1... Ik kijk er met gezonde spanning naar uit!

17 dagen geleden

Reactie op michellegd

19 oktober met 19+3 heel spannend omdat ik er vorige zwangerschap toen acht ...
Wat heftig, heb je hier niets van gemerkt? En hoe kwam het?

17 dagen geleden

Ik heb 'm 12 oktober en ben dan precies twintig weken.

17 dagen geleden

11 oktober met 19+4!

17 dagen geleden

14 oktober met 20+1

17 dagen geleden

13 november met 20+3

17 dagen geleden

Reactie op michellegd

19 oktober met 19+3 heel spannend omdat ik er vorige zwangerschap toen acht ...
Logisch dat het dan extra spannend is! Door een eerdere MA is dat ook mijn angst. Ik hoop met je mee dat alles goed is!

16 dagen geleden

30 oktober. Ik ben dan 19 weken

16 dagen geleden

14 oktober met 19 + 3

16 dagen geleden

Ik heb de echo op 17 oktober met 20+4. Ben tot nu toe 7 kilo afgevallen ipv aangekomen en heb de hele zwangerschap al veel last van vermoeidheid. Dus vind het wel spannend of alles nog wel goed gaat daarbinnen. Maar tot nu toe bij elke echo en controle alles goed.

16 dagen geleden

29 oktober!

16 dagen geleden

Reactie op -ohana-

Ik heb de echo op 17 oktober met 20+4. Ben tot nu toe 7 kilo afgevallen i ...
Ik kom ook niks aan en heb ook nauwelijk trek. Terwijl ik normaal zo goed en veel kan eten. Heel bijzonder.

16 dagen geleden

Reactie op mdebruin

Wat heftig, heb je hier niets van gemerkt? En hoe kwam het?
Ik vermoedde het , maar dat was puur gevoel. (Ik zei letterlijk de week voor de echo tegen mijn man misschien voel ik me er wel zo over omdat ons kindje overleden in m’n buik zit) Er is geen oorzaak gevonden dus gehele zwangerschap was er ook geen reden te verdenken dat het niet goed zou gaan. Mijn gevoel over de zwangerschap werd juist met alle eerdere echo’s inclusief de 13 weken echo tegengesproken omdat alles er zo goed uit zag. Maar kon het toch niet van me af schudden. Uiteindelijk bleek het dus toch niet goed. Maar zonder oorzaak ziekenhuis noemt het “pech” en helaas gebeurt het nu eenmaal “gewoon” soms. 🤍hoop dat je dat een beetje een duidelijk antwoord geeft ondanks dat het zo warrig is uitgetypt 😅

16 dagen geleden

Reactie op An4485

Logisch dat het dan extra spannend is! Door een eerdere MA is dat ook mijn ...
Hoop ik voor jou ook🤍 en iedereen hier natuurlijk!

15 dagen geleden

Reactie op MilaLou

Ik kom ook niks aan en heb ook nauwelijk trek. Terwijl ik normaal zo goed e ...
Ik heb inderdaad ook vaak geen zin om te eten. Ik eet omdat het moet😅 Ik had dat bij mijn vorige 2 zwangerschappen helemaal niet en ben toen juist ook veel aangekomen ondanks de misselijkheid.

13 dagen geleden

Reactie op michellegd

Ik vermoedde het , maar dat was puur gevoel. (Ik zei letterlijk de week voo ...
Ik voel me zoontje gelukkig al dagelijks 🥰 maar de laatste echo was de 13 weken echo dus dat is alweer eventjes geleden.

13 dagen geleden

Op 24 oktober, dan precies 20 weken

13 dagen geleden

25 oktober! Dan ben ik 20+4

13 dagen geleden

Reactie op mdebruin

Ik voel me zoontje gelukkig al dagelijks 🥰 maar de laatste echo was de 13 ...
Oh wat fijn ! Ja dat is ook lang hè. Ik voel hem gelukkig ook wel niet super duidelijk nog maar wel regelmatig. Krijg nu steeds extra echo’s door vorige x gelukkig dus hoef niet zo lang te wachten maar vooral die 20 weken echo blijft maar wat spannend

13 dagen geleden

Reactie op michellegd

Oh wat fijn ! Ja dat is ook lang hè. Ik voel hem gelukkig ook wel niet supe ...
Ja en heb de nipt wel gedaan maar zonder nevenbevindingen… maar komt vast allemaal goed en het is al bijna 16 oktober