140 Reacties

13 dagen geleden

Ik heb hem 10 oktober Vanwege mijn epilepsie ben ik medisch en zijn al mijn controles in het ziekenhuis.

12 dagen geleden

21 oktober 🩷💙

12 dagen geleden

Ook 21 oktober! Duurt zooooo lang nog voor m'n gevoel 🫣

12 dagen geleden

Reactie op Liesje17

Ook 21 oktober! Duurt zooooo lang nog voor m'n gevoel 🫣
Ik ook! Vind het ook lang duren. Anderzijds denk ik nu… nog maar 2 weken! Gaat zo voorbij. Vind het wel echt spannend. Heb wel morgen nog een extra pretecho, met m’n moeder. Dus dan zie ik de kleine wel weer even. Al gaan ze dan niet medisch kijken.

12 dagen geleden

5 november pas😂 Zo apart dat je naar elk moment toe leeft.

12 dagen geleden

Reactie op puppy2025

5 november pas😂 Zo apart dat je naar elk moment toe leeft.
Ik 6 november. Nog maandje geduld haha. Gelukkig dinsdag wel geslachtsecho! Maar je leeft inderdaad echt van moment naar moment. 🙈

12 dagen geleden

Reactie op stroopkoek94

Ik 6 november. Nog maandje geduld haha. Gelukkig dinsdag wel geslachtsecho! ...
Ja dat is ook zo. Duurt idd nog 2 weekjes , maar mocht van mij ook morgen al 😂🫣 Oeeeh heel leuk, veel plezier morgen! 🩷💙

12 dagen geleden

Ik 7 november, gelukkig aankomende woensdag weer even spieken bij de verloskundige waarschijnlijk

12 dagen geleden

Reactie op Melizzz

21 oktober 🩷💙
Ik ook😀

11 dagen geleden

Reactie op MarjoleinDWK

Ik ook😀
Spannend!!! 😍

11 dagen geleden

Die van ons is morgenochtend!

11 dagen geleden

Toevallig morgenochtens

11 dagen geleden

28oktober! Hij zou de 31e zijn, op mijn verjaardag, maaar dan zijn we op vakantie. Nu dus de dag voor de vakantie gepland 😊

11 dagen geleden

22 oktober,ben precies 20 weken 😍we willen het geslacht in envelopje krijgen,het gaat ik aan mijn vriendin geven,want we gaan op 26 oktober gender reveal party organiseren 💙💗 Zo spannend Vooral wat als het kindje gaat zo liggen dat ze het geslacht niet kunnen zien 🤯 Wij hopen dat alles goed komt 😀

11 dagen geleden

Vandaag gehad met 18+6. Alles was goed, onze kleine meid volgt haar lijntje aan de onderkant van de curve.

10 dagen geleden

Ik heb mij echo woensdag 16 oktober, toch best spannend want vandaag had de kleine een hartslag van ongeveer 170 (wel in beweging). Meer mensen met een baby met een wat te hoge hartslag?

10 dagen geleden

Wij hadden vanochtend de 20 weken echo. Alles was goed! Wat een opluchting 🥰 Ik vond het na twee miskramen voor deze zwangerschap en bij ons dochtertje een doorverwijzing naar het ziekenhuis vanwege navelstreng afwijkingen héél spannend! Last van mn schouders. Hoop voor iedereen ook zulk fijn nieuws, gelukkig is die kans heel erg groot!

10 dagen geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb mij echo woensdag 16 oktober, toch best spannend want vandaag had de ...
Ik ook de 16e de laatste keer was de hartslag van me zoontje 155.

10 dagen geleden

Wij hebben hem 25 oktober met 21 weken, kon niet eerder helaas.

10 dagen geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb mij echo woensdag 16 oktober, toch best spannend want vandaag had de ...
Is het erg als de baby een hartslag heeft van 170? Ons kindje had dat ook met 16+5. De verloskundige zei; klinkt super! Volgende week met 19+2 de 20 weken echo, daar tussen niks gehad..