142 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb mij echo woensdag 16 oktober, toch best spannend want vandaag had de ...
Hier ook een baby met een hoge hartslag, zeker voor een jongetje. Maar ze zeggen er verder niets over dus ga er vanuit dat het dan wel goed zit 😊

10 dagen geleden

Op 23 oktober. Ik ben dan 20+2 weken.We zijn dan heel benieuwd hoe de kleine dan gegroeid heeft!

10 dagen geleden

Reactie op mariss123456

Is het erg als de baby een hartslag heeft van 170? Ons kindje had dat ook ...
Tegen mij zei ze gisteren dat het wel wat aan de hoge kant was en liefst onder de 160. Maar goed ze was ook veel aan het bewegen, ik maakte me er daarna wel wat zorgen over

10 dagen geleden

Onze boy is helemaal 'goedgekeurd' zo mooi om te zien!

9 dagen geleden

31 oktober pas, dus dat duurt nog ff 😊

9 dagen geleden

Reactie op Dory464

31 oktober pas, dus dat duurt nog ff 😊
Ik ook! Duurt lang nog hè! Hoe ver ben jij dan?

9 dagen geleden

Oehh ik mag vandaag! Ik ben 19+1

9 dagen geleden

Reactie op Tamvb

Ik ook! Duurt lang nog hè! Hoe ver ben jij dan?
Ja nog 3 weken wachten🫠.. Dan ben ik 19+4. En jij?

9 dagen geleden

Ik mag 15 oktober 🩷

9 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad, alles was goed alleen de buik omtrek was groter dan gemiddeld dus moet ik morgen prikken voor zwangerschapssuiker dit zien ze namelijk vaak bij vrouwen met suiker en als ik dit niet blijk te hebben is het gewoon een groter kindje ik heb met 27,32,34,35 nog extra groei echo’s mocht hij dan nog steeds groter zijn word het een inleiding. Zijn er meer dames die al kindje hebben en ook een grote buikomvang? Ik merk dat dit mij best wel bezig houd en ik hier angstig van word vooral ( ik weet het super super dom ) maar wat er op google staat voor een enge dingen🥹🥹

4 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad!🥰 Wij hebben een eigenwijs meisje gecreëerd want mevrouw lag niet goed om alles goed te kunnen zien😂🤭elke keer als ze even bewoog werkte dat juist averechts en zag je nóg minder of ging weer exact hetzelfde terug liggen. Van wat er wel gezien is, ziet alles er perfect uit! Donderdag moeten we terug komen en hopen we dat dan wel alles goed gezien. Beetje balen en de angst dat er toch iets gevonden wordt is aanwezig, maar dan hadden ze het nu echt wel moeten zien denk ik

4 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad, alles was goed alleen de buik omtr ...
Ik had het bij mij vorige zwangerschap. Ze zijn dan bang dat de schouders te breedt worden. Uiteindelijk heb ik tot 41+5 gelopen en was hij ruim 9 pond maar ik ben zo blij dat ik zelf begonnen ben en niet eerder heb laten inleiden. Nu was mijn lichaam er helemaal klaar voor.

4 dagen geleden

Ik heb hem woensdag zo spannend, maar afgelopen zaterdag extra controle gehad en me mannetje zag er tip top uit, stelt me toch beetje gerust

4 dagen geleden

Reactie op Deems1991

Oehh ik mag vandaag! Ik ben 19+1
Hoe is het gegaan ?

4 dagen geleden

Wij hadden de echo vorige week donderdag maar de kleine man had geen zin om om te draaien dus we mogen deze week nog een keer voor nog het hartje en het profiel 🙈

3 dagen geleden

Ik 17 oktober ik ben dan 19 weken en 1 dag. Best gek om dan een 20 weken echo al te krijgen maar zal vast goed zijn

3 dagen geleden

Reactie op Khadija4

Ik 17 oktober ik ben dan 19 weken en 1 dag. Best gek om dan een 20 weken ec ...
Ik had die van mij ook met 19 weken en dat is helemaal prima! Alles is al goed te zien. Volgens mij mag het zelfs vanaf week 18 al. Hoe eerder hoe fijner want stel ze kunnen niet alles goed zien dan is er minder stress om terug te komen want je bent de termijn (21 weken) dan nog niet voorbij.

3 dagen geleden

Reactie op BabyVosje25

Ik had die van mij ook met 19 weken en dat is helemaal prima! Alles is al g ...
Klopt inderdaad! Ik had met mijn eerste al met 18wk en nog wat dagen.. Was prima! Is idd een termijn van 18-21wk. Ze zien genoeg!

2 dagen geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles in orde met de kleine ❤️

2 dagen geleden

Reactie op femmiex98

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles in orde met de kleine ❤️
Wat een mooie echo! 🤩