142 Reacties

2 dagen geleden

Gisteren 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goedgekeurd 🩷

2 dagen geleden

Perfectly healty 🩵👶🏼

2 dagen geleden

Helemaal goed gekeurd de kleine man💙

2 dagen geleden

Vandaag gehad en alles was perfect 🩷

2 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Helemaal goed gekeurd de kleine man💙
Dit is 3D of niet ?

2 dagen geleden

Reactie op mdebruin

Dit is 3D of niet ?
Jaaa we mochten even spieken tijdens de 20 weken echo🥰

één dag geleden

Ik had hem vandaag, alles was goed gelukkig.. helaas wou de kleine meid niet goed draaien voor een foto dus heb alleen maar echo’s van de onderkant van de voeten 😂🩷

één dag geleden

Reactie op LizHaJa

Ik had hem vandaag, alles was goed gelukkig.. helaas wou de kleine meid nie ...
Waar hebben ze allemaal naar gekeken ?

één dag geleden

Onze lieve kleine meid is net ook helemaal goedgekeurd bij de echo!!! 🩷🩷🩷 Ze hebben waarschijnlijk wel een vleesboom gezien en ik merk dat ik daar wel wat onrustig van wordt.. Ik kan mezelf nogal druk en bang maken over medische dingen

één dag geleden

Reactie op LizHaJa

Ik had hem vandaag, alles was goed gelukkig.. helaas wou de kleine meid nie ...
Hartje, nieren, maag, hersenen, boven lip, rug, verhouding van gelaatstrekken.. vast nog meer maar dat ben ik vergeten !😁

één dag geleden

Reactie op Elineee92

Onze lieve kleine meid is net ook helemaal goedgekeurd bij de echo!!! 🩷🩷� ...
Dit zagen ze bij mij bij de 13 weken echo, maar bij de 20 weken echo was er niks meer van te zien. Met de 13 weken echo was het ongeveer 4 bij 4 cm

één dag geleden

Reactie op mdebruin

Dit zagen ze bij mij bij de 13 weken echo, maar bij de 20 weken echo was er ...
Oh echt waar?? Ik heb morgen toevallig ook m'n controle in het ziekenhuis dus dan kan ik het er meteen over hebben. Ik merk toch dat het me behoorlijk wat stress geeft 😅

één dag geleden

Reactie op Elineee92

Oh echt waar?? Ik heb morgen toevallig ook m'n controle in het ziekenhuis d ...
Had ik ook maar heel veel vrouwen hebben dit

één dag geleden

Reactie op mdebruin

Had ik ook maar heel veel vrouwen hebben dit
Ik las het net inderdaad! Het klinkt ook zo eng.. Wel fijn dat die van jou niet meer te zien zijn zeg!!

één dag geleden

Wij hebben vandaag de 2e poging gehad om de 20 weken echo af te maken. Alles is goedgekeurd, op de 4 hartkamers na🫣 ze zijn gezien en zag het top uit. Maar het was niet scherp op beeld te krijgen als ' bewijs'. Elke keer zag je het, en zodra zij er een foto van ging maken ging mevrouw er weer tot voor liggen 😭😂 ze mogen je niet wegsturen met ; gezien dus het is goed. Het moet echt vastgelegd worden. Wij worden nu doorgestuurd naar het lumc om daar te bevestigen dat het idd allemaal goed is. Daar mogen ze ook met iets minder goede beelden zeggen dat het goed is. Beetje balen, maar de echoscopiste benadrukte dat er écht geen zorgen zijn en het er allemaal echt goed uit xiet. Dus eigenlijk is onze kleine meid voor 99,9% gewoon goedgekeurd🤭

één dag geleden

Ik heb m morgen!

13 uur geleden

Onze 20 weken echo was goed, de baby is wel weer ‘groot’ dus we krijgen weer groeiechos🩷🩵

11 uur geleden

Reactie op ZeeuwseM

Onze 20 weken echo was goed, de baby is wel weer ‘groot’ dus we krijgen wee ...
Hier het zelfde! Ons kindje is ook groot en zit tegen de bovengrens van de groeicurve.. merk toch dat ik me gelijk wat zorgen maak😅

8 uur geleden

Gister 20 weken echo gehad, beide meisjes goed gekeurd en groeien goed 😍😍. Helaas niet echt mooie/goede foto’s

3 uur geleden

Ik mag 29 oktober en ben dan 19 weken en 3 dagen 😊 ben heel benieuwd! Duurd me wel erg lang dit keer dat wachten haha! Al mag ik niet klagen. Heb al een aantal extra echo's gehad (zomaar) en laatste keer was vorige week vrijdag in het ziekenhuis waar ik was voor een eventuele medische indicatie voor bevalling 😅