5 Reacties

7 maanden geleden

Zolang ze goede plasluiers heeft zou ik persoonlijk niet zo snel bellen. Hier de kleine ook 3 dsgen ziek met 39gr en diarree. (Dinsdag 15wkn) Drinkt nog goed en goede plasluiers. Altijd he eigen gevoel volgen natuurlijk, als het niet goed voelt kun je altijd bellen.

7 maanden geleden

Ik zou morgen even de huisarts bellen voor de zekerheid. Dan kan de assistente vaak beoordelen of het handig is om wel of niet langs te komen. Beterschap voor haar 🌸

7 maanden geleden

Zo lang ze nog pluisluiers hebben zal ik het wel aan kijken :)

7 maanden geleden

Het gebeurt vaker met jonge kinderen dat ze wel opknappen, maar aan het eind van de dag weer koorts hebben. Dat herken ik van mijn kinderen. Dat ze goed drinkt en plast is wel een goed teken.

7 maanden geleden

Ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen :-) Onze dochter heeft de afgelopen 2 weken ook op en af koorts gehad alleen is ze pas 10 weken dus wij hebben toen wel de huisarts gebeld om te overleggen. We moesten toen gezien de leeftijd wel meteen langskomen, uiteindelijk niks kunnen vinden dus het advies gekregen om te checken of ze nog goed alert was wanneer wakker, goed drinkt (niet minder dan de helft van het gebruikelijke) en of ze nog goede plasluiers had dus zolang dat nog goed gaat kan je het misschien nog aankijken. Maar vooral belangrijk om te doen wat goed voelt!