9 Reacties

één maand geleden

Wij na nipt en 13 weken, echter begint mijn buik al echt groot te worden (2e kindje) ik vraag me af of ik t zo lamg verborgen kan houden

één maand geleden

Reactie op Monkie96

Wij na nipt en 13 weken, echter begint mijn buik al echt groot te worden (2 ...
Haha nou dat heb ik dus ook! Echter mijn eerste zwangerschap en nu 11+4. Wij willen ook graag wachten, maar vandaar ook de twijfel...

één maand geleden

Wij hebben het na de termijnecho deze week aan iedereen verteld. Onze naaste familie wisten het al sinds positieve test/5 weken. Mocht er iets mis zijn bij de NIPT of 13 weken vind ik het fijner dat mensen dit al weten. Dat zou natuurlijk mega veel impact hebben en dan vinden wij steun uit onze omgeving erg fijn. In april heb ik in week 5 een miskraam gehad, ik vond het veel lastiger om te vertellen tegen de mensen die het nog niet wisten dan tegen degenen die al wel op de hoogte waren. Verdriet mag je namelijk ook gewoon delen. Ik zou het dus lekker vertellen wanneer dat voor jullie goed voelt. Wachten op “zekerheid” vinden wij niet nodig. Het verborgen houden begon mij steeds meer stress te geven (met kleren etc). Wij hebben het dus aan al onze vrienden en familie verteld nu. Gewoon via een appje. Op social media delen vind ik nog wat anders. Dat gaan wij sowieso niet doen, alleen foto’s van de zwangerschapsfotoshoot gaan we uiteindelijk delen.

één maand geleden

Hier onze derde, nu 12 weken en nog niet iedereen weet het, het scheelt dat we vakantie hebben, want ik heb al echt een buik nu, wel al een goede nipt uitslag binnen, ik wacht niet zozeer op de 13 weken echo maar vind het gewoon fijn dat het nog even van ons is om het zo maar te zeggen ipv delen met de hele wereld. Ik ben iemand die nooit zo goed tegen alle meningen en adviezen kan ;) Daarom nog liever even wachten

één maand geleden

Niet. Het gaat de buitenwereld vrij weinig aan :)

één maand geleden

Bij ons is het toevallig wel na de NIPT en 13 weken echo. 1 september is mijn vriend jarig en we willen onze dochters dan t-shirtjes aandoen met de aankondiging. Ik heb de 29e de 13 weken echo

één maand geleden

Voor de nipt en 13w echo. Hier geen rekening gehouden met termijn, gewoon verteld aan mensen wanneer we ze zagen. Dus vanaf week 5 ong. Inmiddels bijna 11wk zwanger.

één maand geleden

Wij hebben het vanaf de eerste echo met 6+4 het eerst aan onze ouders en familie verteld en daarna aan onze vrienden wanneer we ze zagen. Nu bijna 13 weken en een goede NIPT uitslag en komende dinsdag de 13 weken echo. Juist fijn dat we de goede momenten zover met onze naasten konden delen.

één maand geleden

Wij hebben het na de 7 weken echo aan onze ouders en broers verteld. 3 van onze vrienden die dicht bij staan en op bezoek kwamen hebben we het recent ook alvast verteld. Morgen hebben we de 13 weken echo en hopelijk de uitslag van de NIPT ( vorige week maandag bloed laten prikken ) en als dat allemaal goed is willen we het aan de rest van de vrienden en familie gaan vertellen😊